Jag är en kändis...Ta mig här ifrån....ehm?!



"Jag är en kändis.Ta mig här ifrån".
Just nu har jag så stor lust att yttra de orden....ni anar inte.
För er som inte är invigda i citatet så är det från Elliott's nya favoritprogram ,Kändisdjungeln.
I Kändisdjungeln äter man gräshoppor och fårtestiklar och får ruttna ägg i huvudet när man ska sjunga.
När man inte orkar mer säger man simpelt:" Jag är en kändis. Ta mig här ifrån".

Whhi.. är så sjukt trött. Dumma järntabletter som aldrig kan börja verka!
Haft en jättekulig dag men samtidigt intensiv.
Elliott är så söt och snäll men ibland är han som fyrahundrasju barn....i en upplaga.
Nu ska jag stoppa det lilla energiknippet i ett bubbelbad och sedan ska han bäddas ner i sin säng.
Bums!

Här blir det inget Kändisdjungel ikväll.Inte under några omständigheter!
Jag måste se Svenska Hollywoodfruar.
Anna Anka och Co.
Nutidsorientering på hög nivå.Missade första avsnittet!

Svenska Hollywoodfruar TROR jag kommer få mig att känna mig otroligt ekonomisk,smart och himla befriad från shopaholic-tendenser....Perfekt!

Vinnare av Masterpiece Max dyker upp imorgon runt klockan 13.00.
Jag orkar verkligen inte MER idag!
                             ♥

Pssst... Vad tycker du om Svenska Hollywoodfruar? ;)
13 kommentarer
Anonym

Hollywoodfruarna fick en att känna sig väldigt normal....och trevlig!! :-)

fia

jo normal känner man sig allt efter att tittat på bara ett program .

kram .

Sabina

Sjuuukt program men ändå kollar man :p haha!

Ulrica

Man känner sig vansinnigt normal när man ser de smått tokiga damerna.

Ellinor

Jag kollar inte på något av programmen, tycker de verkar minst sagt ja...jag vet inte. Ingenting för mig i alla fall.

Hoppas du fick en mysig kväll i tv-soffan.

Kram

Kajsa@Mamma24

ÄLSKAR det, anka men framför allt hon montazani eller vad hon heter... vilken underhållning!!

Dessa kvinnor är ALLT jag INTE vill vara, haha :)



Har hittat biljetter till 2 olika datum , vi måste höras!



Puss

Lene

Ljuset är tänt men ingen är hemma- det är en beskrivning som jag tycker passar extremt bra på de där. De är ju iofs inte lika dumdryga allihopa men det är ju Ankan som gör bra TV. De andra är nog där för att balansera upp det hela så att det inte blir en parodi... Typ

giulia

hahah tycker serien är helt okej hahaha =) lite omväxling av åsikter än vad man är van med här i sverige :P

Anonym

hahah tycker serien är helt okej hahaha =) lite omväxling av åsikter än vad man är van med här i sverige :P

giulia

haha jag som skrev ovanför

Nina - Glamourmamman

Jag har inte sett programmet än, men det är nästan så att man MÅSTE det..;-)

Ha en fin kväll!

clae shoes



HI...

welcome to our website: http://www.shoes-base.com

thanks..

we all kinds of sport shoes and other things.You can buy something you like here.

CherryCheek

Har sett det första avsnittet, och det är ju verkligen som du beskriver det! Man känner sig smart och inte shoppingberoende för 5 öre, haha :D

Fruktansvärt underhållade faktiskt!