Wanted! Eye Candy by TOPSHOP



Igår gjorde jag en lite ovanlig sak.
Jag rusade (nåja) efter en piffig tjej som klev av tvärbanan.
Over the knee bootsen flickebarnet bar var drop dead beautiful och jag kunde inte låta bli att fråga VAR hon kommit över dessa skönheter.
Jag vet mycket väl att butiker som Scorett,Nilson och även Din Sko har ett stort utbud av Over The Knee just nu.
Jag har gått igenom de flesta par. 
Inget par har ens kommit i närheten av de fruktansvärt vackra stövlarna jag skådade igår.
Ibland är det motiverat med undersökande journalistik även med en Spiderman-ryggsäck i ena handen och en lerig sexåring i den andra.

Självklart var de beställda på nätet och inte inköpta i någon TopShop-butik i Stockholm.
Jag är egentligen på jakt efter Over The Knee Wedges också då de ser "sötare ut" att använda i vardagen och är betydligt mer gåvänliga.
(Wedges är alltså skor eller stövlar med kilklack)

Mmmm...liten trip till London kanske inte vore helt fel?♥

(dock ska ju jag och Kajsa till Milano om två veckor så London får nog vänta!)


13 kommentarer
Jessica

Åh så roligt att få vara med! =) Tack för tipset! Låter som en perfekt produkt för mitt hår! Kram!

Ellinor

Oh, ska du till Milano din lyckans ost. Vad väntar där? Shopping/nöje/arbete?

Kram

HannahSthlm

Ellinor: En combo! Vi ska både jobba,sova,dricka massa god latte och lite bubbel i Milano!;)

(shopping kanske hinns med,osäkert,men kul ska det BLI!!)



Kram

MiaShopping

Åh, ska ni till Milano. Vad kul!

Lene-Therese

Jag älskar den svarta!

donnasandra

Du kanske hittar de perfekta i Milano? :-) Kraaam

donnasandra

svar: Tyvärr inte :-( Inte bjuden och har flyttat från Sthlm. Men vi får se till att ses snart ändå tycker jag! Kram

Amanda

Ja, visst är setet fint. Just detta är dock en kopia av det Po.P hade. Köpt på KappAhl för billig penning. :)



Kul att parfymen är på gång. Ser fram emot att få hem den.



Hoppas du får en fin fredag och helg!

Kram

delinda

riktigt snygga shoes, cravings där med =)

fia

va härligt med milano hoppas du hittar dina stövlar som du vill ha .

kram .

Hanna

De är riktigt läckra.

Mikaela

SNygga skor!

s teffy

bra snygga skor detdär!