Vinn en plats till Experts Lyxiga Fotofrukost !

Imorgon ska jag och några av mina söta bloggvänner på en lyxig fotofrukost hos Expert.
Jag har fått chansen att lotta ut en plats till någon av mina läsare!

Du måste vara snabb...först till kvarn!
Du måste ha en blogg och en
digitalkamera av något slag!
Och ...vara i Sthlm imorgon.

Passa på att ta chansen! Man vet aldrig om den dyker upp igen!


OBS!Du behöver absolut inte ha en systemkamera och vi är jättesnälla...lovar!;)

INFO/INBJUDAN angående TÄVLINGEN om EN PLATS TILL EXPERTS FOTOFRUKOST ONSDAG DEN 21 OKTOBER:

Gillar du att fotografera men tycker att det kan vara svårt att få till bra bilder?

Expert bjuder in ett fåtal utvalda bloggare till fotofrukost där vi bland annat kommer att ge tips och råd kring hur man tar bra bilder till sin blogg och hur man kan förbättra redan tagna bilder.

Nu finns det EN LEDIG plats kvar och den första med en egen blogg som kommenterar det här inlägget och säger att den vill gå på frukosten, blir inbjuden. Då skickar vi ett mail med bekräftelse samt plats.

Du som har en digitalkamera men är osäker på hur du ska använda den på bästa sätt, är välkommen att ta med dig kameran, så kan vi visa och berätta!

Pia som är fotograf och en av de ansvariga för Fotobloggen på Expert kommer att ge sina bästa råd och vi bjuder på en smarrig frukost och en härlig goodiebag!

Tid: Onsdagen den 21 oktober. Frukost från 08:30, vi hälsar välkomna 08:50.

UPDATE: Det blir Irina som följer med! Ses imorgon!

10 kommentarer
Lene-Therese

Ååååh vad det vore roligt! Önskar att jag hade kunnat ta mig till Stockholm så fort! :) Hoppas ni får kul iaf =)

evamar - tävlingsblogg

Aj, jag kan inte heller. Tipsar lite senare!

Irina

Jag hänger gärna med! :-D Låter kul.

Ellinor

Attans att jag inte bor närmare :'(

Milena

Åh skit också det hade jag velat varit med på, och träffa söta hannah. SYND!

Linn

Vad synd, hade varit grymt kul att vara där!!!

sandra

Åh vad synd att jag missade detta inlägg. Jag har en kamera från canon eos 400 D som jag inte alls kan hantera på bästa sätt.

Jessica

Åh va kul det låter! Vilken otur att man inte bor i närheten av Stockholm bara =/

Kram!

Jessica

Åh va kul det låter! Vilken otur att man inte bor i närheten av Stockholm bara =/

Kram!

clae shoes

HI...

welcome to our website: http://www.shoes-base.com

thanks..

we all kinds of sport shoes and other things.You can buy something you like here.