Softish Sunday Missing Elliott...Kom hem lilla bestämda trollunge!


Elliott har tee från Diesel Kids,Jeans från H&M och svarta Converse.
Accessoarer på bilderna:Löv från Vasaparken och Star Wars's lasersvärd.

Ni som läser min blogg ofta vet ju att allt i mitt liv inte alltid är bubbel,glam och event.
Jag stressar mycket och ibland blir jag så trött att jag bara vill stänga av mig själv en stund,stänga av världen runt omkring,sänka prestationskraven och typ....andas.

Att ta hand om två fantastiskt fina och glada barn själv är ett stort ansvar som man aldrig kan vila från.
Även om jag har blodbrist och B12-brist så måste jag alltid vara på topp för att mina killar ska fortsätta vara glada och fina och underbara barn som tror på sig själva.

Denna weekend har jag bara haft ett barn hemma.
Min stora kille.Ni vet han som är längre än mig. Han som heter William.
Det är lekande enkelt att ta hand om ett barn.
Mitt lilla bustroll som är 124 cm lång.Han som pratar jämt och har en vilja starkare än betong.
Den lilla är på Gotland med mormor.

Så van att alltid tänka "Elliott Elliott Elliott".

Elliott spiller saft över mina nytvättade kläder.
Elliott släpar ut halva Star War's samlingen i soffan varje kväll.
Elliott ligger på golvet och vrålar om han missar Bolibompa.
Elliott somnar med små lasersvärd i munnen när man svarar i mobilen trots att han tre sekunder tidigare sagt :"Nejdå..JAG är inte det minstaste trött mamma.Jag leker ser du väl".

Och nu....JISSES VAD JAG SAKNAR ELLIOTT!
Saknar de där små armarna.Saknar den där lilla rösten.De små spontana pussarna han helt oförberett överöser mig med.Det söta ansiktet.
Saknar hela den lilla bestämda fantastiska personen.

Tydligen stormigt på havet.Oväder.Ruskigt. 
Mormor och Elliott skulle åkt hem ikväll.
Elliott och mormor åker Gotlandsfärjan imorgon istället.
Lika bra det. Annars skulle jag vara jätteorolig.Nervvrak!

GÅR NU IGENOM CIRKA 200 BILDER (mina personliga) från STYLINGEN I FREDAGS.

Så fort jag är klar ska ni få se "vägen till min underbara makeup och mitt fabulösa hårsvall" signerat Jean Pierre Barda

J P är verkligen en pärla han!
En konstnär ut i fingertopparna med en underbar personlighet.
9 kommentarer
JOSEFINE&IDA

vår? sommar? höst? vinter?

Linda

Förstår att du längtar efter lillkillen!

delinda

hehe den lilla busen =) oj så många pics, d tar sin tid. kramar

Emma says style, love & rock and roll.

ååh förstår att du saknar honom!

Molly

Förstår att du saknar honom och jag är full av beundran för dig det är ett tufft ansvar att ensam ansvara för två barn så försök att njuta så mycket du bara kan. Kramar!

Andréa

Gulligt inlägg! :D

The Hills & The City

http://hillsandcity.blogg.se/2009/october/tavling-nr-3.html



En ny tävling i bloggen,kika in för att tävla=)

Ellinor

Hoppas att han snart är hemma hos dig igen, lillkillen.

Kram

Bitter Blondin

Ojojoj, du menar alltså att det INTE bli lättare ju äldre de blir? :-) Trodde ettårsåldern var liksom kulmen på "buseri" och hyss, ack ack vad fel jag verkar ha. Hoppas du får hem din lille buse snart. Kram!