GOLDDIGGER and GIRLSNIGHT



I fredagskväll var det mingel med vin,bubbel,plockmat,smyckesprövning och mycket girltalk!
Hos fina Linda.
Vi privilegade som var där fick köpa smycken från GOLDDIGGER's provkollektioner till riktiga fyndpriser.

 
Världens finaste (och coola) värdinna Linda till höger och så moi till vänster.
Vi pratade lite om vilken kategori vi tillhör..haha...debatt på hög nivå efter några glas bubbel.
Jag TROR vi kom fram till att Olivia och Linda var coola och att jag var fin.
Ja...vi satte ju INTE etiketter på oss själva...utan blev liksom tilldelade dem.
Jag tycker dock Linda tillhör både cool och fin (samt aristokratisk).
Tyvärr kan jag hålla med om att jag själv nog inte platsar bra i sektionen cool.

 
Mia gick nog igenom hela kollektionen.
Kajsa och moi bubblade på men slog även till på några fynd.
Olivia passade på att ladda upp med ringar och annat smått & fint.

Bloggnördar som vi är var vi ju självklart tvugna att spendera LITE tid vid en dator också.
På sista bilden röstar Kajsa febrilt till Blog Awards Cafe Opera nästa helg.
"Vår Mia" är ju faktiskt nominerad i kategorien Årets Veteran.
Vi röstar på henne så ofta vi bara hinner.
Så fort vi ser en laptop!
Gör det du med! Du kan rösta här!

 
Egentligen har jag totalt KÖPSTOPP just nu men det fina rosetthalsbandet fick ändå följa med mig hem.
Jag presslånade ju en del ur GOLDDIGGER's A/W-09 kollektion förra helgen till Braun/Wella Stylingen.
Blev väldigt förälskad. DÄRFÖR var jag bara TVUNGEN att köpa rosetthalsbandet du kan se ovan (och under.)
Det jag köpte är inte från höstkollektionen men fasligt vackert ändå! Såklart!


Till vänster: Mitt Rosetthalsband från Golddigger.
Till höger: Presslånade Rosetthalsband ur Golddigger A/W-09 kolektion ( NK Details)

Är du sugen att kolla in GOLDDIGGER's sortiment så kan du göra det HÄR.
Du kan också shoppa direkt i den relativt nya webshopen!
Praktiskt för dem som bor utomlands eller i andra delar av landet än Stockholm.
Annars kan du alltid kika in på NK Details i Sthlm som har ett stort sortiment av Golddigger.

Någon mer än moi som snöat in på rosett-smycken?♥
12 kommentarer
Linda

Ah klart jag e med i dina tävlingar vännen!Ah är inte så liiite avis på alla dina evenemang du går på!

Anonym

härliga bilder söt =) gillar rosettsmycken. kramar

Nina

Underbart rosetthalsband!

delinda

u got mail =)

Linda

Kom igen, gå in på min blogg o påverka nästa helgs helgklipp!!!

Ellinor

Jätte fint och sött halsband. Förstår att du tillfälligt var tvungen att häva köpstoppet ;)

Kram

Att ha det gott

Jag tycker att de är jättefina

Milena

Åh jag gillar den lilla rosetten, jätte söt var den!

Köpte du den!?

Kram

Anonym

VEm vann?:)

Millah

JAg hoppas det blir jaaag :)

Kram//M

Ellinor

Åh jag ville också gå. Behöver ju ett snygt halsband till Blogawards!

BootsUgg

As a world-class brand to the global expansion is imperative. Ugg Boots has planned implementation of their dream of globalization. So you can find the Ugg Boots Canada shop everywhere you can.Worth to say that there are a lots of Ugg Online Shop available that you can have your Ugg Boot so convenient,just order then Ugg Footwear will be send to you. If you want to take your Outlet Ugg Boots ,the Ugg Canada can be the best choice for you. Buy Outlet Ugg Online seem to be a new fashion trend.Worth you try.



You can enjoy the Outlet Ugg with your family that Ugg Sale the Ugg Boots Mens,

Ugg Boots Womens, Ugg Boots Kids,how wonderful it is.What’s more,you can have a wide choice at the Cheap Ugg Boots that Ugg Boots Online available in many difference style,such as the most deluxe Ugg Jimmy Choo, the most famous Ugg Classic Boots, the most classic one Ugg Mini Boots,the Ugg Short Boots,the Ugg Tall Boots ,and the Ugg Ultimate Bind Boots ….No matter what style Ugg Shoes you like you can find it online.Worth to say that now this the best time to buy the Discount Ugg Boots that there are so many Ugg Canada Store supply the Ugg Boots Sale sale in large discount,more items you take,more discount you get.Don’t miss it.

Durant ses 60 ans d'histoire, de la Doudoune Moncler a été constamment amélioré et mis à jour pour aider les athlètes dans leurs missions les plus audacieux Moncler Pas Cher, Moncler Soldes en ligne de sortie sont aussi grandement salué par de nombreux jeunes et anciennes générations. Moncler Doudoune ensemble exclusif d'images présentées est irrésistible ascension vers le succès de l'Allemagne Moncler 2011 plus noble des crêtes de montagne aux sommets de style moderne et sophistiqué. Il va sans dire que la qualité Moncler En Ligne, Moncler Homme, Femme Moncler et ainsi de suite, sans incertitude peut faire confiance. Moncler Polo dans l'histoire ont été faites de différents matériaux. Les matériaux sont faits de cuir et les fourrures étaient suffisants pour préparer les matériaux non-tissés et exotiques tissus naturels et synthétiques. Moncler Veste seront vos réclamations et que vous ne vous décevra pas. Moncler Enfant sont fondées sur la date et du même sexe sont un véritable témoignage de la bête processus chez l'homme. Ceci est très apprécié par tous. Chaque personne a un blanc qui verts Sacs Moncler, quel est le processus et cela est vraiment une sorte de vêtement une marque de personne noble et audacieux. L'accès à ses vêtements seraient introduits à l'ouest, la Moncler Official, tandis que regarder avec des couleurs vives exclusifs et accrocheur comme l'Occident a, il est une poignée à la vision, et cette tendance processus de la manière dont il est à mettre sur votre gilet de la façon de définir votre style.

http://www.uggbootscanada2011.net/