Vinnare Wella Lumene hth Friis & Co!

Vet att det är många som väntat och här är då finally VINNARNA:

 
Grattis till Lotta som vinner nyheten Wella Thickening Lotion.
I detta inlägg från min styling med Jean Pierre Barda i Wella's Studio kunde ni välja vinst.
Thickening Lotion vann bland er som röstade och sedan var det dags att motivera...
Att Lotta har SJU barn tycker jag är en utmärkt motivering för en vinst!
Jag har ju två och beundrar verkligen alla dem som har fler än så...riktiga vardagshjältar..phu;)!


Alla vinnare maila mig på [email protected]

Vinsterna kommer sändas under nästa vecka samtidigt med tidigare vinster som ej postats.
Alla får meddelande via mail när vinsten är på väg!


Lite smått & gott av nyheterna jag fick med mig från pressveckan:

Grattis till Sara som vinner söta undies och örhängen från Friis & Co.
Grattis till Erika som vinner nyheten Execellent Future Deep Repairing Night Creme från Lumene.
Grattis till AmandaM (utan blogg) som vinner bodycreme från hth.
10 kommentarer
Emelie

sv : tack ! :)

Grattis till vinnarna !

Ha en trevlig dag

Olelsi /Nettan

Ja hopp, ingen Olelsi som vinnare!! Men jag vill gratta de som vann!!

Ha det gött nu!!

Kram Olelsi i Hälsingland.

Lotta

Tjoohooo! Tusen tack, åh va kul! =)

Härligt med en sån överraskning nu på morgonen =)

Mejlar min adress bums. Ha en fin dag!

Kram!!!

Sara

Åh tack så mycket, vad roligt :D

Jessica

Grattis till vinnarna! =)



Tack så mycket! Underbart att få bara med och tävla! Håller tummarna! =)



Kram!

Amanda

Alltid kul med tävlingar, grattis till de som vann! =)

Amanda

svar: asbolut, love it!

Erika

Men vann jag! Gudis så roligt =)



Kramen!

Tory Burch



Do not superstitious high heels you, take a look at how Hollywood actress in their interpretation of flat shoes! From "Sex and the City" and to the red carpet like the darling of women, have regarded high-heeled shoes for the woman holding the myth of sacred objects are being broken, more and more of the actress chose the comfortable flat shoes, and flat shoes are Type O can be useful,

Tory Burch go see it!

bet-at-home-italia

Hi hannahsthlm.blogg.se webmaster, i see many interesting point here
bet-at-home.com italia