Pressveckan har startat...


Att vara urtustad med bekväma skor och en reservkamera är två ting jag gör tummen upp för!

Presskontorens visningsvecka inför S/S 2010 är i full gång.
Under tisdagen besökte jag Presskontakterna, Slowmotion och
 MnO/Hanna Liska PR
Fler besök väntar under onsdagen och torsdagen...
Kan lova att butikerna kommer vara rustade med riktiga godbitar efter jul.
Lovar! Lovar!
Vill visa er ALLT nu! Tillsvidare får ni dock hålla tillgodo med seakpeaks!



Mycket bedårande från bla. Boss och Zadig & Voltaire.



Duktiga tjejerna bakom märket Slowmotion och liten sneakpeak ur vårkollektionen.

 

Rules by Mary, One Teaspoon,Mouli, Botkier, Red Collar Projekt....

Är överförtjust i de varma stickade härliga sakerna från Red Collar Projekt (sista bilden) som låg i en goodiebag!
Jag kommer bo i dessa sockor under vintern även om vi alla får hålla oss till tåls innan det andra på bilderna kommer ut till försäljning....

To be continued♥

Bild lånad av Delinda.

UPDATE:

Vet ni en trist sak!
TRAGISK!
NÅGOT riktigt konstigt har hänt med min Canon Eos
så jag måste ägna förmiddagen åt att hitta en reservkamera.
Igår rusade jag runt och fotade med min lilla Sony Cyber Shot.
Jag kan erkänna att det kändes.... USELT!
Men ,alla bilder ovan har jag tagit själv utom den understa bilden på "the flowerpowerbag" som jag lånade av Delinda.
Stora väskan är från Rules by Mary.Vi fick den på en av pressvisningarna.
Hmm! Undrar hur många modebloggare ,journalister och inköpare som kommer knalla omkring med den färgglada underbaringen de närmaste veckorna?
Jag kommer använda min som en combo "rymlig bag för liten laptop och kamera".
J'adoooore!♥

4 kommentarer
Matilda O

Hej Hannah!



Gick du upp klockan kvart i fyra?ZZZZ

Vet du en bra sak?Jag beundrar verkligen dig som person.

Jag läsar alla tips jag kan komma över här i din blogg och brukar aldrig skriva komentarer men nu ville jag det.

När jag blir större vill jag vara som du.

Du är annorlunda.Alltdå.. På ett bra sätt alltså.

Jag beundrar dig.

Dåvetdude'....:=)



^^^^Kram Matilda.



Får jag önska 1 grej? Mera bilder på dig och W!!:=)

Bim HD

Ibland avundas man er faktiskt att få gå/åka runt på liknande saker - trots tidpunkt på dygnet. Vad händer här? nada... Oki, tom jag som är natt uggla skulle kunna ta mig ur sängen tror jag ;) Men, ÅKA hela vägen skulle nog vara problemet... :/

Och väskan där - urkul... det är nog bara över hos dig som massor kommer dyka upp - här blir det noll, hahaha... kommer bara se den på bild i din blogg :D

Nu har jag försökt sända kommentar - tappat räkningen... igår gick det inte inför tävling heller... Jag som HAR bloggat om det tom, gah... Hopplöst burk?

Må så grankott...

och en eloge till dig som meddelar att du FÅR saker - inte många som gör det...

Käthes mode & skönhet hos Amelia

Vad trist med kameran! :(

Ellinor

Spännande och väldigt roligt att få spana in vårens alla nyheter. Det ger hopp om framtiden även kalla och grå höstdagar.

Kram