Blog Awards med Bruno Banani...

 

Jesus! Det här är en av de mest värsta dagarna i mitt liv.
Nej,men sjukt stressigt och allt har typ....blivit raka motsatsen mot vad jag planerat!
NU sticker jag...febrig och hostig och...så...mot Cafe Opera och Blog Award's.
Min plan var att spendera eftermiddagen där med Kajsa och nu på kvällen möta Mia och Delinda för fördrink på Story Hotel....sedan prisutdelinigen vid 19...

Aja....Nu kommer taxin om 20 min ...kö..såklart!

Ps. Jag har nog missat alla goodiebags men ser ni VAD som kom med BUD till sjuka mig igår?
En partypåse med bla. Bruno Banani's nya doft  MAGIC WOMAN och så en ansökan om HUR jag kan söka jobb som partystarter under hösten...och lite chips och så...Merci!

Ehmm...Tycker ni jag skulle passa som partystarter?
Kanske inte idag då...har absolut missat precia alla förfester!

Hörs imorgon!♥



FÖRLÅT!
DET BLIR SÖNDAGSTÄVLING och JAG KOMMER LOTTA UT BÅDA ALTERNATIVEN SOM KOMPENSATION!
4 kommentarer
Anna

Jag var med bjuden på galan men kunde ej komma. Hade gärna varit där=) Hoppas att du får en bra kväll.

Annica

Ja jag mår mycket bättre nu. Har varit på kalas idag. :)

Ahh verkar intressant, får kolla upp det där om tävlingen. Har den kommit upp än? :)



Lycka till på Blog Awards.



Kram

Olelsi /Nettan

Kikar in för att se hur du mår och även nyfiken på när tävlingen startar men kommer tillbaks....

Anonym

Man får gratulera då... Behöver du viss assistans, på min nivå? ;)

Jisses, säger jag bara...

Må så grankott...

ngn som just nu har lyx - korsord... jag gör vågen, när inte Millas Mirakel är på besök - riven? Hm, arga katter får rivet skinn?

Väntar alltid på tävlingar - önskar alltid få något i lyxväg... 23kr på kontot och lär så förbli till... 2010? får 4000kr imorgon som försvinner omgående och så hela året ut - sedan vet man inte vad som händer... än mindre att leva på? Nä, inget jobb till gubben än - 1april var ingen bra dag att gå ut i arbetslöshet har han insett - och jag inte fått min del från FK sedan dess - förutom sk sjukbidrag. Ja, som inte finns nu - men jag märker det vid nyår... sälja allt och dra iväg med alla skulder till land där ingen kan ta pengarna??? :/