SneakPeak Hotel Birger Jarl Pressfrukost 20091126


Granen ovan är designad av Pour. Den heter "Je Suis POUR".
Självklart ÄR bilden från IGÅR och inte idag.Bara så att ni vet!

Liten sneakpeak från IGÅR då jag och Elliott var på pressfrukost på Hotel Birger Jarl.
IDAG den 27 November-Jul så finns de granna designade julgranarna för alla intresserade att beskåda i lobbyn.
Hotel Birger Jarl Tulegatan 8 Norrmalm Stockholm.
Som varje år är det utvalda designers/kända profiler som designar och alla har satt personlig prägel på sin gran.

Flera fina granar kommer upp så snart jag hinner!


Granen ovan är designad av Swedsh Hasbeens och heter "The Ghosts of Christmas Past".
Och visst SER vi spöklika ut när vi står framför "The Ghost"!
Och näää...Jag tror varken på spöken eller rymdvarelser men jag tror på vikten av rätt ljussättning.
Jag önskar mig en ny blixt i julklapp. Det är det enda materiellamin önskelista 2009, so far.

Elliott hade jättetrevligt även om han inte var still mer en sekund i taget.
Det är inte helt okomplicerat att försöka utföra undersökande journalistik och fotografera med en sexåring i den ena handen och en Nikon i den andra.
Men vi lyckades ok. Team Work!
Barn har all rätt... Älskade unge! Hoppas du alltid förblir precis den DU ÄR!

Tack till Michael Bindefeld ab
3 kommentarer
Ellinor

Så mysigt med lite julinspiration, det kan verkligen behövas i detta grå töcken vi befunnit oss i denna månad.

Hoppas att ni mår bättre allihopa nu!

Kram

Giulia

åh, mysigt med julstämning

delinda

nice pics =) mysigt med julstämning