Reminder! Vinn Stay Spray Makeup Fix!

 

Här kommer det andra och sista tävlingsinlägget!
Tävlingen där någon av er har chansen att vinna underbara STAY SPRAY MAKEUP FIX!

Är du redan med? Passa på att tävla igen under detta inlägg.
Är du inte med? Än finnes tid!

Stay Spray Makeup Fix är en riktig lifesavers för oss som jobbar eller tillbringar mycket tid framför en dator!
Ger vitaminer och lyster till din hud,skyddar den samt håller makeup på plats.

Produktinfo:
Stay Spray är en unik svensk produkt.
En lätt skyddande lotion baserad på Aloe Vera i sprayform.
Använd Mimesis stay spray för att fixera make-up, skydda huden från statiskt damm när man arbetar framför datorn eller för att ge en uppfräschning under dagen.
En perfekt spray att ta med sig vid långa resor, speciellt vid flygplansresor för att fräscha upp och undvika torr hud från den torra kabinluften (Mimesis Stay spray hette tidigare Sallander cosmetics Stay spray).  
Även extra bra under sommar /vinter när huden av olika anledningar kan vara i behov av fukt och vitaminer!

Priset är 149 kr och du hittar den hos 
Accessora.

För att vara med och tävla så lämnar du en kommentar att du vill vara med.
Alla kan deltaga. Bloggägare eller blogglös.
Har du en egen blogg får du självklart låna min bild och länka till tävlingen.
Skriv det i din kommentar så kikar jag upp!
Alla med blogg som länkar får en "extra lott" i dragningen sedan.

Tävlingen har publicerats en gång tidigare.
Som vanligt räknas EN RÖST per person och tävlingsinlägg.
Tävlar du under alla inlägg som rör Memesis Stay Spray Makeup Fix så har du statistiskt större chans i lottningen.

Tävlingen avslutas Tisdag den 3 November klockan 23.59.

Lycka Till!♥ 

Accessora.se
31 kommentarer
Emma

Jag vill vara med :)

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna

Millah

Jag är med :)

evamar

Jag är med igen och en länk har du i min förra kommentar!

Aida

Hej there!

Nu har jag lagt ut lite grejer på MIshopen!

jättesnällt om du vill tipsa ngn ;D

thanks doll

Olelsi /Nettan

Ohh jag vill vara med på ett hörn!!



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Anonym

Jag är med .

Ingrid

Jag skulle vilja piggas upp med ett härligt uppfriskande litet vinstpris!:)

Lina

det där låter som något jag skulle behöva! så jag är självklart med och tävlar :D

Helene Lj

Hoppas på storslam;)

Nanna

Jag är med!

giulia

i am in !:D

Linda

Åh herregud Hanna hade det hänt mig hade jag fått tokpanik men idag höll jag mig lugn som en filbunke.



Btw jag är med i tävlingen=)

Annika aka pyretpepsi

Det är spännande! Ser fram emot morgondagen hos dig också! Ha en härlig kväll!

Susanne

Jag tar också en lott!

Daniel

Jag är bäst eftersom jag springer som en häst.



Är med.

Lene

Åhh vad jag vill vinna den!

Aida

självklart det är bara uppskattat!!

thanks!

xxx

Martina

Jag är med!

Elin

Åh! Jag är med!! Vilken tur att jag hann se!

Maude

Fortfarande med!

Andrea

Jag vill vara med;)

Gabbies

Skriver en liten kommentar även här och hoppas på vinst! =)

Linda

fortfarande med så klart!!

fia

Fortfarande med.

Michaela

Jag är med!

Smilla

Jag är med=)

Amanda Elbemo

Jag vill hemskt gärna vilja vinan denna, ack min torra hud skulle behöva denna!:)

Här är länk!

http://lillllamy.blogg.se/2009/november/tavling.html#comment



HA en fin kväll!

Mvh Amanda

Hanne

Jeg er med:)

Selma

Hejhej! =)



JAg vill jätte gärna vara med och tävla i din söta tävling!

Jag skulle bli jätte glad om jag vann, priset verkar väldigt praktiskt och bra! =)



Håller tummarna! ^^



Kraam

monia ♥ att leva med jävulen

vem vann`? :)