Krukväxter och SNART helg...

Nu ska jag fixa lite inför helgen.
Middag,mys,idol och annat skoj!
Man får absolut inte låta sjukdomar som kräksjukan och vintermörker ta ner en! Det vet ni väl?
Tänd ett ljus och var snäll mot alla du möter!
Elliott vill plantera fler amaryllis så vi kanske får köpa några NYA fina krukor?
Tips på någon butik som har prisvärda OCH snygga?
Ska nog be Li eftersom jag är osäker på om man kan gå ut med vinerkräksjuka?
Li ska även få hämta vår post! Så himla jobbigt med renovering mitt i allt!
Tack för att du finns underbaring!♥
Jag är inget bra på krukväxter men jag TRÄNAR mig!

Glöm nu inte bara att gå in på väsnas.nu som finns till för alla barns RÄTT!
Idag kan du som är ett barn göra DIN röst hörd!
DU är VIKTIGAST!


www.vasnas.nu

Pussar & Kramar till ALLA fina!♥

Här kan ni se vad andra bloggar säger 

Ny lagstiftning för bla, hur man egentligen ska sätta betyg och anpassad studiegång (för barnens bästa)

 Mina barn är precis allt för mig...allt..allt...allt...allt...älskade ungar!

HADE jag ett liv innan dessa troll fanns? Tveksamt;)
5 kommentarer
Wysteriia

Såg en person som jag tyckte var jättelik dig igår, utanför matbutiken vid Östermalmstorg T-bana tillsammans med en annan tjej bland annat. Väldigt osäker på att det var du dock..?

HannahSthlm

Wysteriia: Japp. Jag bor vid Östermalmstorg tillfälligt nu:) Puss!

Ellinor

Jag hoppas att du klarar dig undan kräksjukan och att ni får en mysig helg trots allt.

Kram

Li

Li: Finns det NÅÅÅGOT sötare och intelligentare,jag bara undrar? :-) XoXo

alexandra

Åh vilken underbar bild :)