Halo...Hello?

Inte den roligaste helgen. Det regnar.
Igår kom det fram en kille och sade rent ut "Jag gillar inte din blogg".
En annan kille fotograferade oss med sin mobilkamera.
Det var hemskt. Han bara försvann. Kvar stod jag maktlös.


Jag skriver den här bloggen för att männsikor ska kunna finna inspiration och hopp om att inget är omöjligt.
Jag har skrivit förr att jag faktiskt är helt opolitisk och är lyhörd för olika religösa åsikter människor kan ha.
Att jag gärna dricker champagne i Paris likväl som jag går på Sea World i San Diego eller åker till Dubai.
Jag har växt upp i en rik familj men jag har samtidigt brytit mot många oskrivna regler genom att mot alla protester välja att behålla mitt barn som nittonåring och att studera kultur istället för ekonomi.
Det KAN för vissa låta som "piece of cake" men tro mig, DET har DET inte alltid varit!

Varför ska inte människor få göra sina egna val utan att hela tiden behöva förklara varför?

Blondinbella tvingas bryta mot lagen och bo på annan andress än där hon är skriven för att hon känner sig hotad.
Karin har mördrömmar om att hennes dator ska krascha och så gör den såklart just det.

Jag vet hur det är när ingen lyssnar och därför tycker jag att vi ska lyssna på våra barn!

Det finns underbara människor också! Glöm inte bort det!

Den jättesöta flickan från något afrikanskt land som rusade och hämtade en ny cola till Elliott -Ja han får dricka cola på helgerna- när han hällde ut sin i mitt knä. 

Den docklika vackra flickan med stor rosa rosett -kusligt lik Foki som gav Elliott sin Happy Mealbok på Mc Donalds utan att blinka två gånger.

Den lilla guldlockiga femåriga flickan med uggs och Hello Kitty-plåster som visste att JAG brukar använda DET- lilla söta som ville ta en bild med sin engångskamera och försöka bära på Elliott-fast han var betydligt TYNGRE än henne!

Ellinor som givit den fina awarden You're An Awesome Girl till mig.

Tack för att ni finns!



Och fortsätt gärna att nominera bloggar till Stora Bloggpriset.
Söndag klockan 20.00 är min plan att kunna skicka in nomineringarna.
15 kommentarer
Kattis

Stå på dig jänta, du är toppen!

L8

Jag gillar din blogg! Den är annorlunda och det är bara positivt i den här bloggsmeten.

Du behövs!

Olelsi /Nettan

Jag älskar din blogg, fortsätt och skriv. Du kommer gå långt...

En * i från mej för din blogg, helt kanon. Den är så blandad.



Ha en bra lördag!!



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

giulia

Nämen vilka dumma människor det fins lipar åt dem ! Din blogg är så värd att läsa, du får plus och stjärnor av mig ! :D.... stå på dig ! :D I KNOW YOU CAN !



Jag valde faktsitk attnläsa arkeologi istället för ex. psykologi och så , jag följer mina drömmar !=)

Ett tips om dagen

HEJA!

Elina Dahlgren

Lyssna inte på såna där människor, jag älskar iaf din blogg och följer den flitigt!

Julia [ Fotobloggen ] ♥

hejsan allt bra?:)

Siv

Jag tycker din blogg är jättebra och jag tycker om att titta in där. Det finns många dåliga bloggar och din är absolut inte dålig utan den är bra.

Det kanske var någon som var avundsjuk för att han inte lyckats så bra som du har. Varför tittade han på din blogg om han inte tyckte den var bra?????

Helena/LipGloss Bitch

Jag accepterar helt och fullt att inte alla gillar min blogg. Men varför detta behov av att tala om det för en? Det finns mängder av bloggar som jag tycker är urfåniga och rent dåliga, men jag låter ju bara bli att läsa dem då :)

Jag fick ganska nyligen kommentaren "du är inte särskilt snygg, jag trodde det här var en beautyblogg" efter att jag lagt upp en av få bilder på mig själv. Vad handlar sånt om egentligen? Jag raderar sånt och försöker att inte bry mig om det, men det är klart att det är ledsamt och tar av ens energi. Så jag förstår dig till fullo!

Camilla

Förstår inte varför människor som inte gillar något inte bara kan hålla snattran istället! Om det är något man inte gillar kan man ge feedbak, men om man bara kan komma med skit som hoppar ur munnen så tror jag istället det beror på avundsjuka!



Jag gillar din blogg



Kram

Ellinor

Dina ord fanns sin väg rakt in i hjärtat Hannah. Du ska veta att jag tycker att du är en helt underbar människa. Det är märkligt att man kan säga/känna så om någon man aldrig träffat, men du känns verkligen genuin och äkta. Tappa aldrig bort det!



Massor med kramar denna regniga novemberkväll. Hoppas att alla adventsljus lyser upp lite grann.



Kram

Mia ☆

Jag gillar din blogg, såklart! Det finns alltid avundsjuka, bittra små människor som försöker höja sig själva genom att trampa på andra, men dem gör man bäst i att helt enkelt ignorera :)



Keep it up! Kram på dig <3

Therese

Usch vad jobbigt..Det är så tråkigt med negativa människor. Självklart kan man ju inte gilla allt och alla men vissa verkar verkligen njuta av att låta andra få veta det. Många verkar ha så svårt att sätta sig in i andras situationer och förstå att vi är olika.. Trist.

Jag vet inte, det är ju lätt för mig att säga att du ska strunta i dom.. skylla på den "svenska avundsjukan" och allt vad man brukar säga, men det är ju inte så himla lätt när man är mitt uppi det..

Kom ihåg bara att vi är många som läser din blogg och verkligen gillar den!

Hoppas att resten av dagen blev bättre och att du får en fin söndag:)

Jessica

Jag tycker jättemycket om din blogg. Förstår att de är jobbigt när negativa människor beter sig illa, men låt dom inte ta ifrån dig din glada och härliga energi.



Tack för att du bloggar!



Kram, Jessica

HannahSthlm

Tack! Ni är underbara! Kramar!!