Inte vill man väl betala för DÅLIG mat?

Kräksjuka,allergi och mycket mörker ute.
Men vi håller absolut humöret och glädjen uppe.
Jag tänkte posta en NY tävling efter lunch när jag har tid.
November måsTe vara rolig!
TISDAG ca klockan 21.00 tänkte jag även presentera DIOR-vinnarna!
Det är väl på tiden enlig vissa?



Jag ska även försöka hinna svara på mail som jag inte hunnit med.
Jag glömmer ingen! Det vet ni väl? Dock LOVAR jag inget.

Har DU något bra tips för att få lite sommar i November, eller något?

Psst...
Visst är det aningen äckligt med "fina krogar" med DÅLIG MAT?
Hur går DET ihop egentligen?
Läs Helena's krönika!

Och det är faktiskt inte varje dag jag läser Alex Schulman's pappablogg MEN idag ramlade jag in där och jag vill erkänna...jag känner onekligen igen mig!
11 kommentarer
Giulia

får känslan att du känner dig bättre efter omständigheterna, man ser det med dina inlägg !! :D...



kram på dig =)

Irina

Ja, det är verkligen trist med fina krogar som serverar mat som inte lever upp till Michelin -märket på dörren. Åt på Operakällarens Bakficka för en tid sen. Salladen var rena katastrofen men kostade ändå närmare 200 kr. Konstigt med tanke på att de jag äter på Baresso är hälften billigare och samtidigt är så nära perfektion man kan komma.



Höstkramar!

delinda

håller med om maten ;)

ska du på hårvisningen imorg?

bellis

Jag tycker inte man ska ha sommartips i november. I november ska man tjuvstarta på julen, det kan man ju inte göra i Januari liksom, då kan man börja tänka på sommartips tycker jag (a)

Tess

Om man vill ha lite sommarkänsla så är mitt tips: tänd en brasa så det blir riktigt varmt inne, öppna en flaska kallt bubbel, köp hem lite jordgubbar (finns faktiskt, köpte i lördags... goda) klä dig i din bästa sommarklänning och njuuut!



Fast egentligen håller jag med Bellis... nu vill man njuta av juletiden som ändå är så kort!!!

Thi Anh Van ♥

iiiiiiiiiih :D:D:D:D har väntat så länge på det här! och nu händer det o.o damdamdammmmm :D:D:D:D::D:D håller så hårt i tummarna och tårna nu !!!! =)=)=) du har så fina priser i dina tävlingar :D

Wysteriia

Jag håller tummarna för mig själv i tävlingen ;) HAHA.



Det var verkligen välbehövligt att träna! har jag inte för mkt träningsvärk imorgon ska jag nog träna igen :)

Mandy - En Masjävel

nice blogg

air yeezy shoes

hehe..

Ellinor

För att liva upp denna gråmulna tisdag så smått så kika här;



http://ellinorsworld.blogspot.com/2009/11/youre-awesome-girl.html



Kram på dig sötnos!

Bim HD

Hoppas och tror att det kanske snart kommer ett litet paket till mig, kanske? ;) tihi... älskar paket - och drömmer gör jag... om massor... kanske packa om och lägga under granen så det inte blir helt tomt där iår???

Må så grankott...

ngn som nyss retat upp sig på en försäljare på telefonen - onödigt att reta upp sig, men ändå - som meddelade att de NU sänder mig en CD med hits och en hemlighet - helt gratis, inte ens portot - de bjuder... Att det bara är för mig att tacka nej till vidare utskick sedan... Hallå, jag har inte pengar - det går back med lån och ingen julmat finns och resten då? alltså, lyssna meddelade jag - jag har inte råd - stavas arbetslöshet och sjukdom som inte utbetalas för... oki, människan tjänade väl inget extra hon heller, men hon kan väl lyssna!!! Vägra svara i telefonen? Hm, ingen nummerpresentatör - och den kostar också pengar att ha, så... NU var jag mer än kinkig, vet... ... ...