I mitt tidigare liv...



Oroade jag mig för att min lugg var lite för kort
Vad folk tyckte om mig
Om jag skulle åka till Thailand eller Vietnam
Om jag borde köpt Lash Queen istället för Hypnose
Att jag nog var lite för blek för att ha kjol
Att de kör väldigt snabbt och utan ett logiskt system på motorvägarna i Egypten
Champagnen smakade cava...


Jag saknar mina gamla problem och är övertygad om att mitt första grå hårstrå måste pluppat upp någonstans under de senaste fyra veckorna.
Jag är inte en person som är arg.Tolerant.That's me.
Men.Nu.Sorg. Förvåning. Ilska. Maktlöshet.
Jag vill ha tillbaka min gamla syn på livet . På jordklotet. På människor.
Jag kan inte göra ett dugg för att få det.
Ge mig den tillbaka .Någon som kan. Tack!
I mitt tidigare liv var jag faktiskt himla lycklig fast jag inte insåg det.
Suck

Är verkligen Victoria's Hermesväska en cirkus?  Finns det inte värre saker att kalla cirkus?
Eyes Open Everyone Please


3 kommentarer
Giulia

det finns nog några i bloggen som vill dig väl och att du sa må som du gjorde innan !!=) tro mig, jag är iaf en av dem=)

Camilla

Hoppas du snart får leva ditt gamla liv igen



Själv har hela 2009 förändrat mig, 2 personer som fanns här förra julen finns inte längre kvar. Jag har insett att vi lever bara en gång och vi måste ta vara på tiden! Vet att man ofta läser det och tänker till lite, men efter i år har jag verkligen förstått vad det betyder!



Många kramar

mia

Massor med kramar till dig, du har mitt nr om du vill surra, hoppas allt löser sig för dig till slut, det brukar oftast göra det (beroende på vad det handlar om så klart). Kram igen.