Humanity! Make A Difference! Vi måste tro på framtiden nu!

  

Det kommer dröja innan jag blir som vanligt igen.
Innan världen blir som den en gång var.
Jag fortsätter vara kryptisk på min blogg men jag är nästan helt säker nu, humanity kommer att segra.
Det måste det!

Jag tar dock det säkra före det osäkra och Elliott är med mig 24/7 för tillfället.
Can't say no more right now.
Elliott hänger med mig på pressfrukost till att börja med.....Älskade lilla unge!
Jag vill få tillbaka min tro på samhället, men just nu har den inte återfunnit sig.
Kanske snart?
Jag måste skynda mig att måla naglar,tvätta hår,jag har ingen inspiration för yta,men livet måste gå vidare.
Just idag vill jag verkligen bära smycken från HUMANITY.
Jag hoppas
fler i Sverige också vill göra det! Och i resten av världen!

Mer om smyckena från HUMANITY senare.
Jag ser lite ljust på denna Torsdag ,trots allt♥

OCH VI MÅR JÄTTEBRA! Lovar!

Kramar till er alla

19 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

Hoppas allt löser sig för dig gumman! Blir lite orolig när du är kryptisk men förstår att du kanske måste vara det. Kram

Ellinor

Ja, kryptisk är det minsta man kan säga. Men vad det än är som hänt så hoppas jag att du kämpar vidare. Tron är som sagt det sista som lämnar människan.



Vart kan man få tag på dessa smycken?



Kram

Ellinor

Såg inte dig där:S

Annika

Hoppas inte all misstänksamhet gör dig sjuk, känns lite oroväckande.

air yeezy shoes

:)...

Att ha det gott

Jag fattar inte vad som händer men skickar en STOR KRAM

Camilla

Oj så kryptisk du är, hoppas allt är ok

Kramar från mig

Annika

Men Kalle, menar du att de då inte frågade VARFÖR läkaren svarade så....?!

Annika

Eftersom ett vaccin retar kroppens immunförsvar så är det vanligt med någon slags reaktion 1-2 dagar efteråt. Likadant med andra vaccin som nog de flesta småbarn i Sverige får mot diverse sjukdomar, läkaren säger även då att en vanlig biverkning kan vara t ex feber.

Ines :) !

De vore snällt om du frågade nå på min frågestund på bloggen ! :D tack å kram //I

HannahSthlm

Hej alla!



Jag vill bara upplysa att jag inte ansvarar för text jag inte själv skrivit här.

Som ni vet är jag för männsikors olika åsikter och raderar aldrig kommentarer.



Jag är en tjej som tror att framtiden ligger i att vi själva reflekterar.

Det kan gälla vart vi reser,vilken mascara vi använder, vilket godis vi gillar, om vi äter kött eller inte,vilken utbildning vi väljer,om vi vill dricka alkohol eller om vi inte vill det, om vi vill tro ,vill vara kristna,katoliker,muslimer,buddhister eller ateister.Kanske något helt annat?Vilken stad vi vill bo i. Vilken butik vi vill shoppa i.Vilken tandkräm eller läppglans vi vill använda.Ibland kan pengar vara ett hinder och andra praktiska problem men vi kan ändå önska!

Ibland är allt inte svart eller vitt.

Ibland är tillvaron knepigare än andra dagar.

Vi har alla ett ansvar och vi hr alla en historia att refelktera till. Ibland är vi begränsade fast vi kanske önskar att vi inte vore det. Men vi måste ändå tro på framtiden och tro på att människan är smart,klok och god...och kan fatta egna beslut.

Det är ju det som ger oss högre betyg i skolan,egna reflektioner,ingen får MVG utan att reflektera, så helt fel kan det ju inte vara.

En del lagar är knepigare än andra. En del dagar är tyngre än andra.



Jag är fri från religionstillhörighet och opolitisk.

Jag gillar mode och smink likväl som jag gillar historia och männsikor som tänker på andra.

Jag gillar Sverige likväl som jag gillar Asien,Californien och att åka skidor i franska och tyska alperna.Jag gillar att strosa i London precis som jag gillar att vara i Paris,Amsterdam,Istanbul och Köpenhamn och massor av andra fina städer. Att vidga sina vyer ger perpektiv! Jag gillar världen och vill att vi ska få uppleva mer av alla olika sidor den har att erbjuda!



Ha det så bra ni kan tills vi hörs igen!

En vacker insida är precis lika viktigt som en vacker utsida,glöm aldrig det:)!



Kramar

mia

Jag vet inte vad som händer här (på din blogg) men jag får feelings från en supergammal serie som få kanske minns, "Twighlight zone". Herregud det handlar om ett simpelt vaccin, pensionärer vaccinerar sig varje år. Att källkritiskt granska den information man skriftligt läser är en kunskap i sig och vill man inte vaccinera sig så strunta i det bara.

Hoppas du mår bra iaf, kram.



Lene

Skickar en stor kram!

HannahSthlm

mia: Japp. Precis! Kram kram!

HannahSthlm

Till Annika och killen som tyckte jag borde skriva för en tidning: Tack för era åsikter och kommentarer!

Jag raderar inget men tyvärr har de försvunnit.

Men tack ändå!

Giulia

har --dem-- tagit bort inläggen?

Kalle

Det finns något som heter "desinformatörer"

http://www.gester.se/halsa/byfanen-fran-dalarna-desinformator/

HannahSthlm

Kalle: Jepp. DET har förstört jättemkt tror jag personligen i hur människor har uppfattat motståndet mot vaccinet. Men vem kan klandra dessa desinformatörer eg? Sanningen kanske finns på mitten men de sk. "desinformatörerna" har iaf inte gjort något i underkant...som vissa andra!!

Men det är lätt att misstro någon som är extrem i sina åsikter. Det bästa man ALLTID kan göra är att agera,passivitet har jag inget över för iaf. Barnen är viktigre än pengar:)!



Ha det bra!

Kalle

Ja jag håller med,tycker det är fel att skrämma upp folk mer än vad som är nödvändigt just nu.

Visst finns det fortfarande många frågetecken kring detta och det är svårt att vara objektiv med tanke på den dåliga informationen som finns.

Men det är väl som du skriver att sanningen kanske finns på mitten någonstans.



Hälsa W att Derbi Senda är på g :)

Och glöm inte att posta praopappret!



Ha de bra ni me!