Help Them! Help Us!

Det gäller dom men inte oss? WRONG!
Vi har alla olika glasögon att filtrera verkligheten genom.
Mina har tappat sitt glas.Hur ser dina ut?
Barn som bor på andra sidan jordklotet har inte valt en situation mer än vad mitt eller ditt barn har gjort.
Maktlösheten för en mamma med ett sjukt barn är lika stor i Kongo, Bolivia eller Sverige.
Ingen föds ond.
Om någon snäll politiker läser detta.
Skicka inte farliga överblivna produkter från Sverige till fattiga länder.
Vill inte vi ha det här...så vill inte dom ha det där heller! Förstår ni?

   

Hjälp till ALLA! Precis just ikväll!

Kika på TV4 och Faddergalan 20.00 NU

Vi har ett fadderbarn som heter Cloette.Vi har varit faddrar till henne sedan 2003.
Jag har ångest för att jag aldrig hinner skriva brev på FRANSKA men vi skickar paket. Hon skickar teckningar.
Sträckgubbarna är alltid glada.
Cloette's by får 200 kronor varje månad av oss. 200 kr som jag VET går till något bra!
Bli fadder via Plan du med!

Plansverige.org
1 kommentar
Ellinor

Det är fel att säga att man inte har råd att betala för ett fadderbarn, alla kan vi undvara något. En dag ska även jag ta mitt ansvar.

Kram fina du