Det ÄR en bra dag idag...och en sång från hjärtat..

 
Texten är BRA så här kommer en textversion..för er som gillar text..och musik..och att leva!
(Det är inte jag som gjort översättningen. Om någon har något att invända att jag lånat från YouTube.com, maila mig [email protected])

Go Ulrik! Du vinner! We love u!

MGP Nordic direkt i SVTB för er som inte vet..

Edit 21:38: Yes!

Och den här texten och låten glömmer vi aldrig!Lika aktuell nu som då!
Tusen rosor till Linn! 
Jag tror aldrig har aldrig blivit så berörd av en text i Lilla Melodifestivalen.


3 kommentarer
Nina

Hörde honom tidigare :) Heja!

Li

Tillbaka med din dator SNART..haha..Använd dom ANDRA!Vi har mycket kuligt!Dimma blöta tomtar & taggiga julgranar!?Chaibreak rn:-)!! Hittade du din bruna kajal?!!Jag kan köpa med en utfi..messa märke...VI VÅGAR VÄGRA SVART!!,-)

XoXo

Ellinor

Så fantastiskt vackert. Jag får gåshud av Linns sång. Tårarna är inte långt borta.

Kram