Vinn Quattro Bikini från Wilkinson Sword!



Här kommer det andra tävlingsinlägget i tävlingen där just du har chansen att få testa denna smarta nyhet från WILKINSON SWORD.

 Quattro Bikini väger nästan ingenting och du kan lätt ha med den på alla resor i sommar
Den är mycket effektiv (har testat min nu!) och du kommer i bikini-form på bara några minuter.
Ena sidan är bikini-trimmer och dena andra är en rakhyvel för tex. ben.
Den går med ett batteri som medföljer i förpackningen. Den som vinner får även en tillhörande rakmousse.

Lätt att använda men en riktigt höjdar-pryl för att tjejer som vill vara bikini-snygga i sommar!♥

Som vanligt går det bra att TÄVLA EN GÅNG PER PERSON OCH INLÄGG SOM RÖR TÄVLINGEN.
Är du redan med? Maximera dina chanser här och nu.
Är du inte med? Passa på!

ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
Har du en egen blogg får du gärna TIPSA dina läsare om tävlingen,men det är inget krav för att vara med!
För att tävla lämnar du bara en kommentar i stil med "Jag vill vinna","Jag är med" etc.
Glöm inte ditt namn,mejl eller bloggadress.

Tävlingen avslutas Tisdag den 26 Maj klockan 23.59.
Tävlingen kommer publiceras en gång till innan avslut.
Vinnaren LOTTAS fram den 27 Maj.

Lycka Till & Trevlig Lördagkväll!♥

.....och här kommer You Tube-videon som en del av er uppsakattade! :-)
Där kan du se hur EFFEKTIV Quattro Bikini verkligen ÄR:
33 kommentarer
Linda

Är med här igen vettu...=)

Hanna

Jag är med igen. ;)

sara

jao e med

Kajsa

Åh de gick ju aldrig... Eva kräktes & höll på så M vågade inte gå nånstans!! Men de tackar så jättemycket i allafalll, för MÖJLIGHETEN :)

Ja ja, det är vi som får slå klackarna i taket istället nästa helg! Kramar

Jeanette

Jag är gärna med

Ninni

Åh, den videon är underbar! :-) Jag är med!

Lindah

fortfarande med

Ellinor

Som sagt, inga håriga ben i sommar- jag är med :)

Marlene

jag vill vara med :-)

Millah

Jag är absolut med, och håller tummarna :)

Louise

Jag är med :D

Nanna

Är med igen!

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna!

Anna-Lena

Jag är med!

finaste

Ja men jag bara måste vara med :)

Karin

Jag är med!

Fia

Jag vill vinna!

Tina

Jag är gärna med!

Kajsa

Jag vill vara med!

Giulia

hahaha det är en så grym reklam !

jag är med =):D

Lilla Fröken

Jag är fortfarande med. :)

evamar - tävlingsblogg

Är med igen!

Lotta

Jag är med igen.

Rebecka

jag är med :)

helene ljungberg

Skulle verkligen behöva denna vinst!!!Hoppas verkligen jag har tur denna gång:)Krama Helene

Lotta

Hej, jag är med och tävlar! Kram

ejmis

Jag är med =)

Martina

jag är med!

fia

jag är med så klart

Lilly Tran

Jag är definitivt med och vinner denna underbara rakhyvel!

Har tyvärr ingen blogg, så du når mig via mail.



Ha en underbar söndag! :)

Susanne

Jag tar en lott, för håriga ben vill man ju inte ha.

MiaHB

Jag vill vara med såklart!

Sandra

Jag ärmed :)