Vilken kanal väljer du klockan 21.00?

Nu blev det ju svårt det här!
För en "nästan noll-tv-tittare" som mig till att övergå till att ha svårt att "välja ett program tv-tittare",inte ofta det händer!



Elliott påpekar nämligen att det är "Melodifestival" ikväll.
Och ja..såklart ..det var visst det! Den killen har koll han!
Semifinal 1 kval till Eurovision Contest på Lördag.

(Blev nästan anfådd av att skriva det där!)

Har det inte gått lite överstyr med alla delfinaler och kval i Melodifestivalen?
(Eurovision...whatever..)
Nåja. Sverige ska ju försöka kvala in ikväll till Lördagens "riktiga Eurovision-final" med Malena Ernman och låten La Voix .

Ett tag övervägde jag att hoppa över Desperate Housewives för att få se Jade Ewen.
Men sedan upptäckte jag ju att England redan var direktkvalificerade så......japp!

Svårt! Om Elliott somnar så kollar jag på D.H.
Spikat!
 
Underbar röst och ett" fantastiskt öde" denna tjej har bakom sig!
Söta Jade Ewen.
Jaa,jag sväljer hela paketet och älskar historien med hennes" tragiska barndom "
(som säkert var ganska bra trots döva och blinda föräldrar....)och att hon nu snart är en superstar!

Hollywood-end lover? Vem ?Jag?

Vilken kanal väljer DU ikväll?

Update 21.00: Han är vaken som en tupp klockan sju på morgonen så bye bye D.H!.Får ta med mig laptopen och genomlida ESC i soffan med min lilla artist...whohoo!
8 kommentarer
Ellinor

Med en stor musikfantast i hushållet (inte jag) har jag inte så stort val efter att jag råkat kläcka ur mig att det är ESC på tv ikväll. Som tur är har jag redan fuskat och sett alla säsongens avsnitt av DH så på den fronten är det lugnt.

Hoppas du får en härlig kväll vad än du väljer att titta på.

Kram

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Hihi..ja just det..nu minns jag..du har ju en musikfantast hemma;)!



Hoppas ni får en mysig kväll ni med,förstår att ESC kommer gå för fulla hus hos er då iaf!:)

(hoppas du överlever..haha)



Kramar!

Niklas Eriksson

Jag är ingen tv-tittare av rang direkt. Sen är det inte speciellt roligt att titta på den typen av program ensam, singel som jag är...



Hoppas att du får en trevlig kväll i tv-soffan :)



/Mvh Niklas

mia

Här spanar jag på 5:an medans mannen håller koll på Malena. Jag var mest nyfiken på klänningen så den spanade jag in när hon körde igång.



Kram.

Louise

Jag tittar på fyran :D House <33

Linda

för mig är det ESC som gäller. är inte så mycket för DH

Nina

Jag tycker Malena vra grym ikväll! Men jag orkar nog inte kolla omröstningen, den är sååå dryg ;-) Hoppas att dagen har varit bra!

delinda

oj jag fastnade totalt i DH haha ;) ses på tors!kramar