Valborgs Val 2009 och Glad 1 Maj!



Nu kanske ni inte tror mig,men detta är helt sant ,igår var jag förnuftig och valde det något tråkigare alternativet nr 1.
Middagen vi skulle på och sett fram mot så blev det inget av med,såklart,men vi fick en minnesvärd Valborg ändå!

Jag är med mina killar i vår våning i Örebro denna långhelg.
Jag är ju faktiskt uppvuxen i denna "småstad " till jag fyllde 9 och flyttade till Lidingö.
Sedan gick jag hela två år här på hägstadiet innan jag började på Engelbrektsskolan på Östermalm i Sthlm.
Såå..jag kan denna stad..lite iallafall.
Det är en underbar liten stad för barn och en underbart söt sommarstad. ♥
(På vintern är här tristare än döden..typ;)!
När vi flyttar till Hammarby Sjöstad permenent i sommar kommer vi tyvärr sälja denna våning( ruskigt hög hyra..) så det är bäst att passa på att  vara här så mycket vi kan innan dess!



Både Elliott och Wiiliam har många släktingar och vänner här och igår passade vi på att kolla på brasa och rida ponny (nåja..barnen red..inte vi vuxna) med några kompisar till Elliott.

 

Ser ni min "gårdagns-oufit" i "runstenen"?! Cool skugga blev det om inte annat.
Mindre smart val av mig var att ta Gucci-wedges "barfota" istället för Ugg's igårkväll.
Hostan är inte direkt bättre idag. Men....



Hur spenderade DU din Valborg och vad har du för planer för 1 Maj?

Kram♥

7 kommentarer
Ellinor

Valborg blev lugn. Hade installerat mig ute i solen och vänner kom och gick hela dagen- perfekt.

Idag har jag börjat dagen med loppis och städning här hemma. Nu flyttar jag strax ut i solen igen...Får se om någon vaknat till liv än och kommer för att göra mig sällskap ;)

Kram på dig

Angelique

Åh där ser man :) Örebro är en fin stad på sommaren ja ^^ Dock så bor jag i Karlskoga då, 4.5 mil ifrån.

Angelicas Closet

Min pojkvän pluggar i Örebro!



Jag åt middag med några tjejkompisar och sen blev det utgång.



Kram

Anonym

söta bilder

delinda

underbara bilder gumman! ser så mysigt ut =) massa kramar

Ida

Ja, klart han ska ha en ponny, det syns ju lång väg! Små killar som "vågar" rida är ju så söta!

Sassy

Ni verkade ha en helmysig Valborg! SJälv drack jag öl i Slottsskogen med många goda vänner och hade jättekul!



Eliott är så söt på hästen!



kram