Små ovanor jag alltid lyckas (måste )ha tillhands..



Vid en enkel (väldigt enkel överblick) titt i de tre väskor jag för tillfället använder kan man utan att vara en dektktiv se vad jag samlar på mig.
Det finns våtservietter för både stora och små,descinfekterade eller tuttifrutti doftande, en hel uppsjö.
Jag går aldrig utanför dörren utan någon slags våtserviett. Då måste jag köpa bums!

Jag verkar även inte lämna mitt hem utan en bodymist,parfym eller en hairmist.
Salig blandning av H&M Body Splach, Escada och DKNY.
Eller Chanels svarta underbara concealerpenna,Eclat Lumiere.
En dyr ovana,men den är absolut värd 380 kr.

Har du några "små ovanor" du alltid måste ha med dig i din väska?
Elliott sover hos mormor och jag saknar honom hur mycket som helst!
 Men vi ses ju imorgon igen!♥


Han var som ett spädbarn när vi skulle skiljas åt ikväll ,"Vara med min mamma"...."bara min mamma,ingen annan".
Har inte vågat ringa för när han blir på "mamma-humör" så brukar det bli värre om jag ringer.
Oftast är det inget problem med honom någongång..men ibland får han sina ryck..milt sagt.

Godnatt!♥
6 kommentarer
Ellinor

Bara klassikerna; värktabletter, pennor, lipsyl, nagelbandskräm, nycklar osv...

mini

åå lilla söta killen, ja säger då det..de små underbara liven...kram på er!

Kajsa

Måste ha läppbalsam och en fickspegel...

Och SJÄLVKLART handdescinfektion, men det är väl givet... :)

AAAAAAh resfeber!! Ses snart??

Är du hr något nästa vecka? Kramar!



Randy

Plånbok, mobil och läppglans är ett måste!

Irina

Ja, plånboken är ju bra att ha. ;-) Men brukar också vilja ha med puder, läppenna från MUS, två telefoner, kamera, tuggummi, pappersnäsdukar och diverse annat krafs. Och nu blir det väl en netbook också, måste ha en väska på hjul snart!

Sanna

Så Söt! =)