En intensiv dag...Dior Slatter och Hypnose...


 
Jag kanske ska be om ursäkt för att jag varit lite frånvarande här idag.
Var vaken nästan hela natten för Elliott rosslar värre än en valross.
Han är dock HUR PIGG SOM HELST NU IGEN...

Bildbevis finnes nedan!
(ganska långt ner i detta inlägg,men det finns;)

Hade en tid för William på eftermiddagen till en läkare idag,och fick ta med mig Elliott.
Precis som man hade något val att låta honom vara hemma själv? Nej,just det!
Det visar sig hos läkaren att William har Slatters Sjukdom.
Det ska växa bort och det är inget farligt.
 Men nu är det här den andra diagnosen på ett halvår han fått.
Och..det låter inte kul ..Slatters Sjukdom..jag höll faktiskt först på att sätta hjärtat i halsgropen.

Fotbollsdojorna kan han lägga på hyllan och det växer bort...om si sådär tre-fyra år.
Upplyftande att det inte är något "farligt" ,men hemskt att han inte ska kunna fortsätta träna!
William själv är dock glad som en lärka och ute med kompiar och kikar på en match nu.
"Men jag vill ju ändå bli målis mamma".
Tyvärr tror jag det blir omöjligt att utföra någon elitidrott med Slatters Sjukdom.
But we will give it a try!♥

Tog med mig det pigga men HOSTIGA lilla energiknippet  (Elliott)till Åhlens för att köpa nytt Aussie.
Kom på att jag har rabattkuponger som SNART GÅTT UT, på Åhlens.PANIK!
Vad är mer waist än UTGÅNGNA GRATIS/RABATTKUPONGER?
(Typiskt mig...)
Bestämde mig för att det var bäst att GENAST slå till på min SVINDYRA foundation från Dior och en mascara från Lancome. Både L'exrtreme och Hypnose funkar,bara den är BRUN.
Finns inget mer perfekt än att använda rabattkuponger till just DESSA VAROR.
Annars blir man nästan ruinerad!Lovar!


CAPTURE TOTAL från DIOR innehåller serum,foundation och spf.
Du kan SOVA med foundationen,din hud andas ändå.
Det är den BÄSTA foundation jag någonsin prövat,och jag har testat de flesta!
Nyansen 020 använder jag! Rek!♥

För mig är detta inte "smink". DET ÄR EN NÖDVÄNDIGHET!
Smink för mig är INTE "min speciella nyttiga foundation"och mascara. 
Men.. jag vet att vi alla ser lite olika på det där;).
Smink för mig är rouge,nagellack,läppstift och ögonskugga..dvs. inget jag MÅSTE ha!

Well...

Här någonstans glömde jag bort Aussieshampoot.
Jag TROR det var när Elliott gick lös på Diorläppstiften.
Dvs SMINKET....på Åhlens;)

"Man kan måla med dem hära ..kanske..mamma"?!

Halva Elliott ,halva jag och hela min Mulberry Bay's var täckt med BLODRÖTT DIOR LÄPPSTIFT.
(och en del av Åhlens..)


Lovely?!:)♥
5 kommentarer
Niklas Eriksson

Slatters Sjukdom? -Det blir till att Googla det, har aldrig hört talas om det. Hälsa lillkillen från Dalarna :) Du får gärna maila lite info om sjukdomen vart lite nyfiken på vad det är för nåt.

Sen kan du ju hälsa Elliott om han nu skall ha läppstift så är det bättre att använda det på läpparna... Tur inte jag är föräldrer, jag hade skippat tvätt och köpt nytt istället.



Än en gång många krya på dig hälsningar till Elliott!



Hoppas du får en bra kväll iallafall, take care Hannah!



/Mvh Niklas

HannahSthlm

Niklas: Tycker det är sunt att Elliott vill måla golv på Åhlens med läppstift ist på sina egna läppar..haha:)!

Han skulle VÄGRA att ha läppstift på SINA läppar,det kan jag garantera:)

Jodå..NU ska jag fortsätta googla på Slatters Sjukdom. Bara natta hostisen först..dvs. Elliott!



Trevlig kväll till dig med!

Emma says style, love & rock and roll.

hahahaha hoppsan!

Ellinor

Haha, nej hur kan man ens bli arg på ett sådant charmtroll. Var glad för att han testade läppstiften i butik och inte hemma ;)

Kram på dig fina du

Anna-Lena

Vilken liten buspojke du har:) Hoppas att det gick att få bort allt läppstift bara.