Missing Thailand och rensning av Walk-in...



Idag är en sådan dag när jag verkligen saknar Thailand.
Vilken underbar månad jag och mina killar hade där.
Lugn och ro..men ändå fullfart...det är svårt att förklara,men vi hade det bra iallafall.

Idag ska jag och Elliott genensamt börja rensa hans rum här inför flytten till HammarbySjöstad.
Fick glädjande besked angående en sak där igår,inget med lägenheten,den är ju redan vår.
En annan sak. Tyvärr kan jag inte skriva det här..nu!

Jag ska städa en walk-in. Kanske hittar några skor eller något annat kul att lägga ut till försäljning här?
Hmm..har faktiskt en del HELT OANVÄNDA SAKER . Waist!

Vi är i Örebro just nu och även om det på sikt blir mycket praktiskare och bättre att var tillbaka i Sthlm "på heltid" ,slippa alla resor, så har denna våning ändå varit en bra oas för oss.
Vi har haft distans till en en hel del som jag aldrig kommer gå in på här.
Vi kommer sakna detta ställe.

Men nu väntar nya tider och det är bara att hålla tummarna för att allt kommer gå bra!

Man klarar mycket mer än  man tror...glöm aldrig det!♥

Ofta,i ALLA KONKLIFTER,är det just BARNEN som får det jobbigast.
Utan en mamma har de ingen framtid.
Detta gäller både många barn i Sverige och många barn på andra platser i tex. krigets Kongo.
Alla barn världen över har rätt till sin mamma.
Fortsätt gärna hjälpa till i min insamlingen,litet bidrag som stort,huvudsaken är att vi alla hjälps åt!

Ha en fin Torsdag!♥

Några roliga planer för dagen?

Kram

Ps Och denna Torsdag ska jag INTE missa att lägga ut en TORSDAGSTÄVLING! Den dyker upp ikväll!
10 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

Jag skulle nog också sakna thailand. Eller jag gör typ det, fastän jag aldrig varit där. hahaah

Helena

Godmorgon! Idag blir det "sanering" i min vänninas lägenhet, eftersom hennes ex skall städas bort! Sen hoppas jag att vi kan avnjuta en god middag när vi är klara. Hoppas att du får en härlig dag, kram!

PS Parfymen doftar så fräscht och gott!

JOHANNA THEDÉEN fotoblogg ;D<3

Gissningstävling på min blogg just nu ;)

Andrea H

Jag brukar läsa din blogg och har faktiskt sett dej och Elliott i Örebro:D På Ica. Två ggr! Lovar!!

Ni är supersöta.

William har jag oxå sett..hhe!

Jag bor med min mamma. Min pappa har alltid varit snäll mot mej men han har alkoholproblem och har varit riktigt elak mot min mamma när jag växte upp.

Även om jag snackar med honom ibland så träffar jag honom ganska sällan nu. Han bor också här,men endå..Jag kan aldrig riktigt förlåta honom för allt min mamma fick gå igenom för min skull och min brosha. Min storebrosha är ett ess på innebandy och vi har haft en bra uppväxt med min mamma trots allt strul.

Tycker att du verkar vara en bra mamma.

Jag lever på mitt studiebidrag men ska försöka ge något till din insamling!!:D:D



Kram från Andrea H!!

Niklas Eriksson

Hoppas förberedelserna inför flytten går bra. Hur tar killarna det att de måste byta skola? Ser de det som nåt spännande och positivt eller nåt negativt? Och vad tycker du, blir det skönt att komma tillbaka till storstan igen? Hoppas du hittar nåt spännande i walk-in:en då...

Själv skall jag damma och moppa golven.



Ha en bra dag/kväll och se till att vara rädd om dig Hannah.



/Mvh Niklas

HannahSthlm

Emma: Haha..;) Kram!



Helena: Vad bra att vinsten kommit fram:) Kram



Johanna: :)



Andrea: Många som verkar se oss på just ICA.

Tack för din kommentar. Det betyder jätte-mycket för mig, och vad gullig du är som vill hjälpa till med insamingen. Alla bidrag är välkomna,stora som små.



Massa Kramar(och glöm inte att säga "hej" nästa gång då..;)



Niklas: Vi är ju jättemycket i Sthlm också.Jag har ju en läghenhet där,på Odenplan:)!

Den ska ju dock äljas nu (den med), så det är rensning av två lägenheter/förråd som gäller..hmmm;)!

Killarna tycker det ska bli kul att flytta till Hammarby Sjöstad. Absolut. Området är undeerbart för barn och tillhör ju Sthlm's innerstad men ligger ändå "avskilt".

Elliott vill inte byta skola men William vill.

Elliott är så liten så jag tror han kommer anpassa sig jättebra:)



Lycka till med moppandet,själv ska jag ta fram dammtrasan:P!

HannahSthlm

Sorry...för att vissa bokstäver ej kom med i svaren men jag har några tangenter här som man måste TRYCKA extra hårt på..gahh! De lever sitt eget lilla liv!Jag får tänka på det till nästa svars-omgång! NU har jag tyvärr inte tid att rätta till det!



Kramar!.

Anna-Lena

Kan tänka mig att du saknar Thailand. Är lite nyfiken vad du har för koppling till Örebro...trevlig långhelg!

Sassy

Åh, jag förstår att du saknar Thailand, en vacker dag SKA jag åka dit!



Tur att du har barn då så att du får reda på alla helgdagar och klämdagar, jag blir lika förvånad varje gång det är röd dag och allt inte är som vanligt!



Ha en skön helg!



kram

Uma

åh... THAILAND! jag vill åka dit, det verkar så himla härligt!