Tävling! Vinn Pink Lemonade från T L O F



Stressigt här...
Nu är det snart dax att säga "bye bye" till mina guldklimpar för två dygn.
Separationsångest? Jag? Nej,men två dagar ska vi väl överleva.
Mina "barnlediga" helger brukar av någon anledning gå väldigt fort...

Tänkte passa på att posta det andra inlägget i tävlingen om doften Pink  Lemonade från The Library Of Fragrance nu,innan jag rusar på middag.
(Tidig hemgång,måste vara pigg & alert imorgon vid kontraktskrivningen..gäsp!)

Är du redan i med i Pink Lemondade-tävlingen så går det som vanligt bra att lämna en "röst" per person och tävlingsinlägg.
Dvs. du kan tävla en gång under varje inlägg som rör denna tävling.
Tävlar du under alla inläggen har du större chans i lottningen.
Är du inte med? Passa på!

Pink Lemonade doftar .. verkligen som ...Pink Lemonade:)
Rosa citroner och bubblande sommar!
En doft du inte vill vara utan vår och sommar.
Den är riktigt lovely!♥

För att deltaga så lämnar du bara en enkel komentar i stil med "Jag är med",
"Jag vill vinna" osv.
ALLA kan vara med,bloggägare eller blogglös.
Glöm inte namn,mejl och ev. bloggadress i din kommentar bara.

Har du en egen blogg får du självklart låna min bild och TIPSA dina läsare om tävlingen,men det är inget krav för att vara med!

Tävlingen kommer publiceras en gång till innan avslut.

Tävlingen avslutas Söndag den 10 Mars klockan 23.59

Lycka till !♥

Ps!Ha en härlig fredagkväll alla.
Tända några doftljus och mysa i soffan,det skulle jag helst vilja göra nu ,framför en bra film.
Inte ge mig ut...
Är det ruggigt kallt och regnigt hos er också ikväll?:(


49 kommentarer
Erika-mode-pyssel-foto.

Jag vill vinna

evamar - tävlingsblogg

Jag är också med!

Ellinor

Jag är gärna med

Karin (Albins mamma)

Jag är såklart gärna med. Vore inte helt fel att vinna ännu en god parfym :)



Ska länka på min tävlingsblogg sedan. Kram!

Malin

Jag är jätte gärna me :)

Lotta

Ger det en till chans, här i norrbotten lös solen när jag och dogsen var ute vid sjusnåret jippi för midnatts sol.

Giulia DS

jag vill vara meed:D

marita

vill lukta gott,du förstår nog varför..

Nonne

jag är med, hoppas hoppas... :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh gud vad jag vill vinna! älskar deras dofter och min favoritparfym ramlade just i golvet och jag är pank.

I am in!

Hanna

Jag är med och tävlar, förstås! ^^

Susanne

Hoppas det är min tur denna gång!

Maude

Och jag är också med!

Kattis

Jag vill vara med och tävla.

Cilla

Jag vill vara med..

Mikaela

Att lukta gott såhär nu på våren hade inte suttit fel. Jag är gärna med och tävlar :)

Millah

Jag är absolut med =)=)

Louise

Jag är självklart med :D Denna doften skulle verkligen passa mig :D

Anja

Är också gärna med!

Emma says style, love & rock and roll.

Jag är med :D

Helena

Godmorgon! Ok, jag är också med, men jag har gett upp hoppet om att någonsin vinna, hihi!Hoppas att du får en fin dag, kram!

Jennie

Jag är med :)

finaste

jag är med =)

Jeanette

Klart jag är med :)

Linda

jag är fortfarande med!

bella.l

Chansar i gen....

Lene

Jag är fortfarande med

Tarawyn

Ännu en härlig tävling från dig. ^_^

Skulle vara härligt med en ny, fräsch parfym i sommar.

Nanna

Jag är med!

Nina

Jag vill GÄRNA vara med!!

sara

jag är klart med!

emma

Jag e med!!

Rebecka

jag är med :D

Martina

Jag är med!

angelica

I'm in :)

Helene Lj

saknar en cool doft kan jag ha tur tro???

CherryCheek

Still in! :)

Kajsa

Klart jag vill vara med!

Carola L

Jag är med :-)

Anne

Med!

Debbie

Åh, härligt! Jag är med :)

Marika

Jag är med och tävlar:-)

Sissi

Jag vill mer än gärna vara med och tävla! =)

fia

jag är med .

ejmis

Jag är med =)

emma,

Jag är med:)

queenpeach

åh jag vill vara med har alltid velat testa deras parfymer :)

Jessica

Jag vill vara med :)

yasmin

jag vill vinna jättemkt!!