Tävling! Vinn ett sött paket med Hanky Panky!



Här kommer då det andra tävlingsinläggetHanky Panky Tävlingen.
Du kan vinna ett fint paket som innehåller ett par rosa Hanky Panky Thongs.
Värde 199 kr från Twilfit.

Ärdu redan med så går det som vanligt toppen att tävla igen,en gång per person och tävlnsinlägg är vad som räknas.
Är du inte med? Tag chansen!


För säg mig,vem älskar inte Hanky Panky?♥


Tävlar du under alla inlägg som rör tävlingen har du helt enkelt större chans i lottningen sedan.
Som vanligt är det enkelt att vara med och tävlingen är öppen för ALLA.
Med eller utan blogg!
Du lämnar bara en kommentar att du vill vara med och bifogar ditt namn,mejl och ev. bloggadress.

Har du en egen blogg får du gärna låna bilden och TIPSA dina läsare om tävlingen,men det är inget krav för att vara med!

Tävlingen kommer publiceras flera gånger innan avslut.
Håll koll här varje dag så du inte missar något tävlingsinlägg!♥

För dig som gillar att shoppa på nätet så finns även ett härligt sortiment av
Hanky Panky-undies hos både Bodhi.se och Accessora.
Bra ,personlig och snabb service,nätshoppar jag varmt rek till er alla!

Hanky Panky tävlingen avslutas Torsdag den 7 Maj klockan 23.59.

Lycka till!♥
65 kommentarer
Rebecka

jag är med :D

marita

är med.

Maria

Jag är gärna med och tävla :)

Lene

I´m still in!

Wysteriia

jag är med, älskar hanky panky :D

Frida R

Självklart älskar jag Hanky Panky!

Therese

Jag är med:)

bella

Jag är med, precis som i förra inlägget! :D Vilken färg är det på dom? :D

Jeanette

Jag är med!!

Hanna

Jag är med och tävlar! Love Hanky PAnky.

Emma says style, love & rock and roll.

jag är med :D

Erika-mode-pyssel-foto.

Jag vill vinna!

Lilla Fröken

Dessa är så fina. Jag hoppas på tur!

Kattis

Jag vill vara med!

Maude

Jag är med också!

Louise B

Jag tävlar igen, för att öka vinstchansen (:

Wendy

Åh vad kul med en tävling! Självklart är jag med! Jag har hört från Katrin Schulman att de är hennes favorit trosor, och eftersom Katrin är min favorit så hade de varit kul att kunna använda något som hon har ^^

MissPurple

åååh, jag vill ha jag vill ha jag vill ha!

Sara

Är med :)

LindaH

fortfarande med

Lene-Therese

Jag vill vinna!!! :D

Jennie

jag är med :)

Emma

är med :)

Himeko

Jag har länge velat testa dem, så jag är med. ^_^

Nanna

Jag är med!

Emma

Jag vill gärna vara med!

Ellinor

Jag älskar dem, jag är med:)

Malin

Åh, har alltid velat ha ett par Hanky Panky =) Nu har jag min chans =)

evamar - tävlingsblogg

Klart jag också vill va med!

Millah

Jag är med :):)



ha det bra

CherryCheek

Still in! :)

Linda

jag är gärna med

bella.l

jag vill jätte gärna vara med.

Martina

Jag vill vara med!

Anonym

meeeeeeeeeeed:D

Pernilla

Äger inte ett enda par hanky´s så jag skulle gärna vilja vinna. Man hör jue så gott om dessa överallt=)

Erika

Jag har undrat varför folk är som galna i hankypankys så jag tar chansen att vara med i tävlingen, kanske vinna ett par och upptäcka det själv.

(även om jag tror att de små trosisarna är överhypade ;)

Emelie

Klart man vill ha en chans att vinna!

Nonne

Jag vill vinna =)

Ellinor

Jag är med :)

Olelsi

Jag är gärna med...



Kram Nettan i Hälsingland.

Kajsa

Jag vill SJÄLVKLART vara med!!

sara

jag e med!

Lottisin

jag vill vara med! :)

Helene Lj

Helene Lj

Anna-Lena

I´m in!

Annas tävlingsblogg

Jag är med

Petra

Jag är med!

Smilla

Klart man vill vara med=)

finaste

Ja jag är ju med =)

fia

jag är med

nadja

älskar dessa trosor jag är med och tävlar håller tummarna

photom

Jag med! :D

Caroline

Jag är med :)

Amanda

åh skoj :) skulle vilja ha ett par hankisar ;)

så.. jag är gärna med :)

Linnea

de är bäst, så självklart vill jag vara med och tävla ;)

Carola L

Jag är med och tävlar!



Länk finns i min tävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla

Jessica

Jag är med :)

Alejandraaa

Jag är åter igen med :P

Bolivianita

I'm in! :D

Carolina

Jag är med här igen!

Alexandra

maximerar mina chanser ;)

Alexandra

och här med :p

Carro

fördubblar mina chanser ;)