Tävling! Vinn Bubble Gum från T L O F!

 

Hoppas ni har en härlig Fredag!

Här kommer ytterligare ett tävlingsinlägg i Bubble Gum-tävlingen från The Library Of Fragrance.
Tävlingen avslutas nu på Söndag den 24 maj och kommer publiceras en gång till innan avslut.
Vill du maximera dina chanser i lottningen så går det,som vanligt bra, att tävla EN GÅNG per person och inlägg som rör tävlingen.
Är du inte redan med? Tag chansen!

Bubble Gum är en "Pick-me-up-spray" som är perfekt att ha i väskan nu i sommar.
Doftar friskt,lekfullt med ett stänk av Hubba Bubba.-nostalgi!♥
En av mina T L O F-favoriter!
Värde ca 170 kr.

För att vara med och slåss om denna söta flaska så lämnar du bara en kommentar med namn,mejl lr bloggadress.
ALLA kan deltaga,med eller utan blogg!
Har du en egen blogg får du självklart gärna TIPSA dina läsare om tävlingen,men det är inget krav.
Tipsar du så får du en extra lott i dragningen!
(Jag har koll på er som tipsade i förra inlägget, don't worry♥)

Tävlingen avslutas Söndag den 24 Maj klockan 23.59.

Lycka till!♥

50 kommentarer
sara

jag är med :)

Amanda

Jag är med, och har länkat :D

Emma says style, love & rock and roll.

ååh jag är med :)

Hanna

Jag är med - självklart!

Erika-foto-mode-pyssel

Jag är med = )

Millah

jag är absolut med :):)

Och hoppas verkligen jag har turen :)



kramar

Jeanette

I vanlig ordning är jag självklart med :)

Ellinor

Jag är med :)

Mia

Spännande doft! :)

a





Jag vill vara med igen hihihi.



Haft en bra vecka annars? :)

Lene

Jag vill också vara med!

Nina

Jag fortsätter att hoppas hoppas hoppas... :-)

Jonny

Hoppas på turen till en present till flickvännen :)



Lotta

Jag vill vinna, namnet är så kul så det måste lukta gott oxå.

Nanna

Jag är med!

Petra

Jag är med!

ejmis

Jag är med =)

Karin (Albins mamma)

Jag är såklart med :)

Anne

Med!

Louise

Jag är med! :D

marita

vill vinna..

helene ljungberg

vill vinna jag mä:)

fia

jag är med

Bim HD

Jodå jag ÄR med än... :D

Och det kommer att dyka upp - lördag kl 10:17 i bloggen ett bevis, hm... Eller, om man kan lita på script och klockslag? Programmerat ÄR det dock, ifall jag är ute och gör något, eller enbart sover? Med min kropp vet man nämligen aldrig...

Må så grankott...

Rebecka

jag är med :)

Anonym

JAG ÄR MED!!

Rolf

Jag är med. Om jag vinner denna härliga spray, så ska min älskade hustru få den i efterskott på hennes födelsedag som var den 15 maj. Hon skulle bli så glad. Hoppas på tur nu.



Mvh Rolf

Madelene

Självklart är jag med och hoppas på vinst denna gång.



Kram Madelene

Birgitta

Jag vill vinna denna fina spray. Håller tummarna!!!



Kram/Birgitta

Tommy

Är med. Skulle jag vinna nu, så ska min söta flickvän som väntar vårat andra barn i juli, få denna vinst. Hon skulle bli både överraskad och väldigt glad. Hoppas på tur nu.



Mvh Tommy

Robert

Hoppas jag vinner denna spray. Då ska min underbara flickvän få den bara för att jag ÄLSKAR henne sååå mycket. Hon skulle bli jätteglad. Hoppas nu på lite tur.



Mvh: Robert

Linda

Jag är också med =) Har gurk-lukten hemma men den är sådär så det vore kul med en ny!

Smilla

jag är med =)

Jennie

Jag är med :)

Linda

fortfarande med

Nonne

Jag är såklart med :)

Martina

Jag vill vara med!

Att ha det gott

OM jag vann denna skulle jag ge den till dotter på skolavslutningen

hon har kämpat för att bli godkänd i matte

Michaela

Jag vill tävla!

Maude

Jag vill vara med!

Kattis

Jag vill vara med och tävla förstås;)

Cilla

Jag är gärna med i tävlingen..

Anita

Jag är med!

Linda

Åh vill så gärna vara med igen här o min parfymhylla skriker,tooomhet(eko) tillbaka...=)

Milena

Jag vill jätte gärna vara med jag har slut på allt smink parfym, u name it allt har gått till blöjor och oväntade barn sjuk räkningar och apoteks varor så nu känner jag mig inte komplett så därför hoppas jag på vinst!



Kajsa

Vill självklart vara med!

evamar - tävlingsblogg

Är med igen!

Joakim

Jag är med och tävlar! :)

emma,

Jag är med!:D

Lotta

Jag är med!