Stressigt and A Mixed Weekend..



I helgen kommer det mixas vilt mellan Ipren,Chailatte och Champagne.
Till imorgon då det är invigning av Cafe Opera's uteservering tänkte jag vara helt frisk !


Ska packa till killarna som ska åka till sin pappa sen också framåt kvällen.
Jag har agerat världens bästa sjuksköterska till William så hoppas han klarar sig utan mig i helgen!

Har letat som en glaning efter högupplösta bilder i min minpc nu den senaste timmen(den andra laptoppen är fortfarande på reparation).
Bilden ska vara till ett bra och roligt,men än så länge hemligt, projekt!
Ni får veta snart,ok?!
Bilden ska funka för tryck,återstår att se om någon av de jag hade på hårddisken funkar...
Hoppas!

Vet att många ska på Bloggfest på Ambassadeur ikväll.
Har fått en inbjudan att Therese Granqvist spelar LIVE där ikväll  ( fd. Drömhus,ni vet) från Stureplansgruppen.
Jag älskar ju den tjejen..eller inte "älskar älskar då"..men ni fattar..hon gör grym musik ,enligt mig!
Mycket som sker på just Ambassadeur tonite, med andra ord.
Tyvärr så håller jag mig nog borta från Ambassadeur helt ikväll och äter en lugn middag med M och lägger mig 23.
(Kontrakt med köparen av min läghenet på Odenplan ska skrivas imorgon kl 10.00 också.)

Camilla,hoppas vi ses snart iallafall och ha såå kul ikväll!♥

Imorgon ska Steve Madden heelsen på och jag ska vara helt frisk,right? !


Vinnarna är dragna och kommer upp här ca 13.00 14.30♥

Har du några trevliga weekend-planer?!

Kram!
9 kommentarer
Olelsi

Bäst och vara pigg då om du ska skriva kontraktet...

HannahSthlm

Olelsi: Ja,annars kan det gå illa;)! Trevlig helg!

Att ha det gott

TACK för vinsten testning pågår

Frida

Hoppas att du får det supermysigt ikväll & skitroligt imorron ;D.

Kram & ha en fin dag<3

Emma says style, love & rock and roll.

Hoppas du och steve madden blir friska då och får det riktigt roligt imorgon ;)

Niklas Eriksson

Inga planer alls faktiskt. Det blir väl det vanliga tvätta & städa. Man kanske skulle kasta sig på tåget och göra dig sällskap på invigningen av Cafe Opera's uteservering ;)



Ha en trevlig freadg och var rädd om dig Hannah!

/Mvh Niklas

Ellinor

Omväxling förnöjer brukar man ju säga ;) Se bara till att blandningarna inte blir allt för farliga.

Hoppas nu att du får en riktigt lugn och skön fredag och lycka till på signeringen i morgon!

Massor med kramar till världens sötaste Hannah

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Niklas :Haha..ja du..varför inte..;) Hoppas nu bara det kan sluta att regna & vara så förbannat kallt här i Sthlm så jag kan ha mina nya Steve Madden! Håll tummarna för mig! Oki?!:)



Ellinor: Tack raring! Nu väntar sängen..snart..hmm.kanske bums;)! Kram!

stina

snygga klackar