Reminder!Tävla om fina ROSA priser i "Pnik Up The Spring"!



Ikväll,Söndag klockan 23.59, så avslutas ju min "Pink Up The Spring"-tävling.

Här kommer det  andra inlägget i denna tävling,tävlar du under båda inläggen som rör tävlingen maximerar du dina chanser i lottningen!

Fem vinster,mer eller mindre rosa,lotas ut till fem olika vinnare!

Passa på att vara med! Kanske blir det just du som vinner något av priserna ovan!

Är du redan med så går det självklart bra att pröva lyckan igen nu under detta tävlingsinlägg.
Som vanligt går bra att tävla EN GÅNG per person och inlägg som rör tävlingen!

ALLA kan vara med,bloggägare lr blogglös.
Allt du behöver göra är att lämna en kommentar med namn,mejl och bloggadress.

Har du en egen blogg får du GÄRNA tipsa om "Pink Up The Spring"-tävlingen,men det är inget krav för att vara med!

Tävlingen avslutas alltså nu ikväll klockan 23.59!

Passa på att vara med och STORT LYCKA TILL!♥
41 kommentarer
Maude

Jodå, jag vill vara med och tävla!

Kattis

Jag vill också vara med!

Karin

jag är med!

Giulia DS

Åh rosaaaaaaa jag älskar rosa !!! :D vill jätte gärna vara med !:D

Emma

Jag är med^^

evamar - tävlingsblogg

Jag är med igen!!!

Giulia DS

Hihih tror ajg glömde skriva min mailadress i rutan på första komentaren jag skickade för nåra minuter sedan :p

marita

vill vara med.

Lina

Jag är med och tävlar!

Rebecka

jag är med :D

Therese

Jag är med:)

Lisa Walker

Den rakhyveln skulle gärna få flytta in hos mina engångshyvlar ;P



So I'm in!

Erika-mode-pyssel-foto.

Jagf vill vinna

Nonne

Jag är med! =)

Karin (Albins mamma)

Jag är såklart med igen :)

Emme

Självklart fortfarande med! :D

Sanna

Har precis hittat till blogg, väldigt trevlig blogg du verkar ha! :) Och så passar jag på att säga att jag också vill vara med i din tävling... :)

nadja

jag är med och tävlar

Emma says style, love & rock and roll.

Jag är med!

LindaH

jag är fortfarande med!

Nina

Jag är med =) Hoppas att din helg varit bra. Kram.

Jennie

Jag är med :)

Louise B

Jag vill gärna vara med. Har tävlat i både, hoppas man vinner, hehe.

Millah

Jag är absolut med :):)

Jeanette

Klart man är med!

sara

ja e med

Carro

Im in ! :)

fia

jag är med .

finaste

jag är med =)

Robin ^^

jag är med :D

Cecilia K

Åh jag vill vara med!!

bella

Hur får du råd med allting? Klart man är med, du är grym tjejen! :D

Nanna

Jag är med igen!

Sandra

Jag är med! =)

Amanda

åh, jag vill vara med :)

alexandra





I'm in hehe.



krya på dig! :)



mini

jag tror att jag var med och tävlade i förra inlägget, mitt krossade hjärta får mitt minne att totalt blåsa bort. men jag tävlar igen för jeeesus vad jag är i behov av en ljuvlig vinst. den här ledsna mamman behöver piffa upp sig...

mini

Karin (Albins mamma)

Ja tiden går alldeles för fort!



Jaha men usch era stackare, är ni bättre nu då?

Det är såklart ingen fara! Jag funderade faktiskt på parfymen häromdagen, men jag tänkte att det kanske kan ta lite tid :) Längtar tills den kommer!

Gulligt att Elliot postar också.



Kram!

alex

var gör du dina små collage?=)

CherryCheek

Still in! :)

Ellinor

Vilken tur att jag hann vara med :)