Reminder! Vinn RockSolid NailPolish från Wet n Wild!


RockSolid NailPolish från Wet n Wild. 49 kr /st på bla. Nelly.

Ikväll, Söndag den 31 Maj,klockan 23.59 så AVSLUTAS tävlingen om de snygga lacken från Wet n Wild .
Passa på att vara med!
Ett härligt creiserosa nagellack tävlas ut samt ett mer diskret rosa.
Båda är underbara nyanser nu till sommaren!♥

Det går som VANLIGT bra att tävla EN GÅNG per person och inlägg som rör tävlingen.
För att vara med så lämnar du bara en kommentar i stil med " Jag deltar", "Jag vill vinna" etc.
ALLA kan vara med, bloggägare lr blogglös.
Glöm bara inte namn, mejl och ev. bloggadress i din kommentar.

Har du en egen blogg får du självklart gärna låna min bild samt TIPSA dina läsare om tävlingen!

TÄVLINGEN AVSLUTAS SÖNDAG DEN 31 MAJ KLOKAN 23.59.
De TVÅ vinnarna presenteras senast Onsdag den 3 JUNI kl 22.00.

Lycka till!♥
26 kommentarer
Hanna

Jag är med och tävlar!

MiaHB

Jag är gärna med!

Millah

Jag är absolut med :)

Jeanette

Jag är med!!

Lilla Fröken

Jag är med i tävlingen.

ejmis

Jag är med =)

Niklas Eriksson

Deltar inte i tävlingen. Men tänkte passa på att önska dig en trevlig dag i solen!



/Mvh Niklas



Ellinor

Jag är med :)

Jennie

Jag vill vinna :)

evamar - tävlingsblogg

Jag vill också vinna!

Erika-mode-pyssel-foto

Jag vill vinna

Nonne

Jag är me! :)

nadja

jag är med och tävlar

sara

jag e med

Nanna

Jag är med!

Ninni

Jag vill vara med! :-)

angie

jag vill vinna :D

Annas inspiration

Jag är med :-)

Kram Anna

Madde

Klart jag vill vara med :)

Erika

Jag provar lyckan igen och är med i tävlingen =)

helene ljungberg

jag är med som vanligt ja:)

LindaH

fortfarande med

Karla

Jag deltar! :)

Smilla

Jag med ;)

cheap new era hats

They are covered in clear crystal pave and reflect the light in magical ways. gucci uk sale gives a discount of 50% to 70%. For those who are crazy about Swarovski Crystal, it's a real temptation. What you have got may be much more

cheap belts

clear crystal pave and reflect the light in magical ways. gucci uk sale gives a discount of 50% to 70%. For those who are crazy about Swarovski Crystal, it's a real temptation. What you have got may be much more