Reminder! Sista Chansen! Vinn Pink Lemonade från T L O F



Varit mycket här idag.
Många mejl angående Rädda Mammorna,kul!
Bilder från invigningen på Cafe Opera 's uteservering kommer senare ikväll.

Idag kl 23.59 skulle ju egentligen tävlingen om den underbara doften Pink Lemonade  från The Library Of Fragrance avslutas.
Jag gör så att jag förlänger tävlingen till klockan 18.00 imorgon Måndag den 11 Maj ,så hinner alla som vill vara med vara det.

Det här är då det  tredje och sista tävlingsinlägget i Pink Lemonade-tävlingen.
Om du redan är med så går det självklart bra att maximera dina chanser och tävla här under det sista inläget också.
En röst/kommentar per person och tävlingsinlägg är vad som räknas.

Är du inte med? Tag chansen!
Underbart doft av ...rosa citron?...en underbar combo som doftar riktig sommar!

För att tävla så lämnar du bara en kommentar att du vill vara med.
ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.
Har duj en egen blogg får du gärna låna bilden och tipsa dina läsare,men det är inget krav för att vara med!

Tävlingen avslutas alltså Måndag den 11 Maj kl 18.00
Vinnaren presenteras Tisdag ca 12.00

Lycka till!♥
47 kommentarer
Anne

Med!

Jennie

Jag är med! :)

Lene

Jag är med!! :D

Ellinor

Jag är med :)

Erika-mode-pyssel-foto.

Jag vill vinna!

Millah

Jag är absolut med :)



Ha det bra

evamar - tävlingsblogg

Jag är med!

Ida

De har jag länge varit sugen att prova, det låter ju som att de doftar underbart! Och flaska med rosa etikett är ju ett plus :))

Helene Lj

vinna jaaaaaaaaaaaaa

Hanna

Me want to win. ^-^ Skulle vara kul att testa den...

Jeanette

Jag är gärna med!

ejmis

Jag är med =)

Giulia DS

jag vill vara med :D

Amanda

Jag är med här med! :D Håller tummarna nu.. :)

Emma says style, love & rock and roll.

givetvis fortfarande med :D

Nonne

Jag är me och tävlar =)

Anja

jag är gärna med.

Karin (Albins mamma)

Jag är såklart med igen :)



Såg dig i Aftonbladet idag också! Visade min sambo och sa att det var dig jag vann parfymen hos :)

Rolf

Hejsan!

Jag är med. Om jag vinner så ska min älskade hustru få denna underbara parfym på hennes födelsedag nu i maj. Hon skulle bli överlycklig. Hoppas på tur nu.



Mvh: Rolf



Birgitta

Hej!

Jag är med och hoppas att jag får vinna den underbara parfymen.



Kram: Birgitta

Madelene

Hej!

Självklart är jag med och håller tummarna att just jag får vinna den härliga parfymen.



Kram/Madelene

Robert

Jag är med. Har jag tur att få vinna denna fina parfym, så ska min underbara flickvän få den. Hon skulle bli så glad. Hoppas på tur nu.



Mvh/Robert

Johanna

Jag vill vara med!!!

Linda

fortfarande med!

Cilla

Jag är med..

Sussi Ö

Klart man vill vinna! :) Ha det gott

mian

jag är med

Andrea

Vill vara med!

Maude

Jag provar igen...

Nina

Jag hoppas...:-)

fia

jag är med .

mini

jag behöver, jag behöver så vansinnigt mycket en vinst nu....mini

Madde

klart jag vill vara med :)

emma,

jag är med:)

getpalmd

Jag är med :-)

Louise

Jag vill verkligen vinna :D Denna doften skulle vara helt PERFEKT för mig <3

marita

jag är med.

Anette

Åh, trodde jag missat chansen men nu gör jag ett försök; jag vill vinna!

Sassy

Jag vill förstås vinna!

sara

jag e med!

Nanna

Jag är med!

Rebecka

jag är med :D

Helene Ljungberg

Jag behöver dofta GOTT:)KRAM!!!

Lotta

Gör ett tredje försök att vinna den söta parfymen.

bella.l

Åh,den skulle jag behöva..

CherryCheek

Klart att man fortfarande är med! :)

beats by dre

Monster beats headphones the past two years,dr dre beats solo. the rise in the country is very fast,beats by dre. beat by dre.and traced the words with the high-profile large U.S.