Reminder! Sista Chansen! Vinn Bubble Gum från T L O F!


Sista Chansen! Tävla om Bubble Gum från T L O F.
Värde ca 170 kr.


Blev lite många tävlingar på en gång här i helgen. Förvirrande för vissa,och det kan jag förstå.
Därför förlänger jag denna Bubble Gum Tävling till ikväll. 
Måndag den 25 maj klockan 23.59.

Det har är en personlig sommarfavorit hos mig från The Library Of Fragrance.
Underbart lätt och frisk doft med inslag av HubbaBubba-nostalgi!♥

Som vanligt lämnar du bara en kommentar om du vill vara med.
EN kommentar per person och tävlingsinlägg är vad som räknas.
Glöm inte namn,mejl och ev. bloggadress!

HAR DU EN EGEN BLOGG FÅR DU SJÄLVKLART GÄRNA TIPSA DINA LÄSARE OM TÄVLINGEN .
Det är dock inget krav för att vara med!

Men...TIPSAR du så får du en extra lott.
Skriv bara det i din kommentar eller skicka med länken så kollar jag upp!♥

Tävlingen avslutas alltså ikväll.
Måndag den 25 Maj klockan 23.59.         .
Vinnaren presenteras Onsdag den 27 Maj ca 22.00.

Lycka till!♥
44 kommentarer
Johanna - MyShoebox.se

Jag är med :)

Jeanette

Jag är med!!!

Bim HD

Jag ÄR med - behöver det lite rosa och lite Bubble Gum i tillvaron just nu...

Bloggat om tävlingen HAR jag gjort ;) lovar...

Må så grankott...

Hanna

Jag är med och tävlar!

Annika

Räkna med mig, härlig vinst :)

Lotta

jag vill också vara med! :) kul att du har så mkt tävlingar här på bloggen! :)

Karin (Albins mamma)

Jag är med igen :)

Millah

Jag är aboslut med, och håller tummarna som vanligt..



kramar

Jonny Johansson

Jag är med. Hoppas på tur så flickvännen får sig en överraskning :)

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna

Giulia

jäj jag vill vara med:D

Nanna

Jag är med!

fia

jag är med

Ellinor

Jag är med :)

Lene

Jag är med!

sara

jag är med :)

Maude

Jag vill vara med!

Lindah

fortfarande med!!!

Kattis

Jag vill också tävla;)

MissPurple

Jag vill vara med!

Nonne

Jag skulle behöva nåt uppiggande nu, är absolut med och tävlar :)

Emma says style, love & rock and roll.

oh oh oh jag är med :D

Amanda

jag är med (:

finaste

men jag är med :)

ta

vill vara med,

Rebecka

jag är med :D

evamar - tävlingsblogg

Jag är med igen o här har jag länkat:



http://evamar.blogg.se/2009/may/parfym-22-maj.html

Martina

Jag är med!

MiaHB

Jag hann också vara med, kul!

helene ljungberg

vinna JAAA!!!

Nina

Åh jag är med =) Kram på dej.

Frida

Jag är gärna med!

ejmis

Jag är med =)

Beea

Åååh vill så himla gärna vinna då min blogg handlar om just parfymer!!!!!!!!!! Tusen tack för möjligheten <3

Michaela

Jag är med!

Petra

Jag är med!

Fia

Me too!

Lotta

Håller tummarna att just jag vinner ett tuggummi.

marita

vill vara med..

Caroline

Åh nej...ja missade. Gud va trist. Hade varit en sådan underbar födelsedagspresent annars. Fyller ju år imorgon. Aja, inte mkt o göra åt..får tävla nästa gång istället då antar...

Anne

Med!

Louise

Jag är med! Hoppas verkligen på vinst! :) Skulle passa mig så bra.

Sassy

Det där låter som en doft för mig, jag vill vinna:)



kram

CherryCheek

Still in ofc! ;)