Reminder! Sista Chansen att Tävla om Day Creme från Vera by CCS.



Jag hann inte posta något tävlingsinlägg tidigare idag.
Nu är vi hemma och mellanlandar och jag tänkte passa på att posta det sista inläggetTorsdagsTävlingen.
Självklart är det INTE Torsdag idag men ni som följer bloggen vet vad TorsdagsTävling är vid det här laget?:)
För er andra så är det en tävling som startar på Torsdagar och avslutas på Söndagar.

Är du redan med i Vera by CCS Tävlingen?
Som vanligt går det bra att tävla under alla inlägg som rör tävlingen.
EN LOTT/RÖST per person och tävlingsinlägg är vad som räknas.
Är du inte med? Passa på!

För att vara med så lämnar du bara enkelt en kommentar att du vill vara med och slåss i kampen om hudvård från
Vera by CCS
ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
Har du en egen blogg får du SÅKLART gärna TIPSA dina läsare om tävlingen,men det är inget krav.
GLÖM INTE namn,mejl eller bloggadress i din kommentar.

En person vinner Vera by CCS LIGHT DAY CREME. Värde 125 kr.
En lätt och tunn creme,perfekt för de med fetare hy eller blandhy.
Täpper inte till porerna men innehåller ändå nyttigheter som håller huden mjuk,smidig och bekämpar ålderrstecken.
Bla. Aloe Vera,vattenkrasse,omega 3&6 och andra nyttiga antioxidanter.

En annan lycklig vinnare får Lip Conditioner från Vera By CCS.
Vem behöver inte ett bra Lip Balm i strandväskan?

Tävlingen avslutas alltså redan nu ikväll. Söndag den 24 Maj klockan 23.59.

Vinnaren lottas fram efter avslut och presenteras Onsdag den 27 Maj ca 20.00.

Lycka till!♥
32 kommentarer
fia

jag är med så klart .

Giulia

ååh det är jätte braa kräm det där!!

jag måste vara med !!!

Millah

Jag är aboslut med..HÅLLER TUMMARNA :)



Kramar

Rebecka

jag är med :)

Jeanette

Jag är gärna med!

Nonne

Jag är fortf med :)

Cilla

Pick me! ;)

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna

Maude

Jag är också med igen!

Andrea

Och jag vill också vara med förstås!

Tina

Jag vill också vara med!

Petra

Har aldrig haft lyckan att vinna en bloggtävling,

men jag ger mig inte!

Fia

Jag är med!

Miranda

Jag är med igen!

Birgitta

Jag vill gärna vara med igen!

Karin

Jag är med!

Nanna

Jag är med!

Anonym

Jag är också med igen!

Lindah

självklart fortfarande med!

Martina

Prövar lyckan igen!

Lene

Jag är med!

susanna

oh underbara produkter, klart jag är med, vackra du!

Anne

Med!

Anonym

jag vill vara med,

Hanna

Jag är med och tävlar!

Ellinor

Självklart är jag med :)

Milena

JAg vill så gärna vara med, jag får sånt dåligt samvete om jag köper något till mig själv när lillan behöver skor eller något annat!

Hoppas på vinst!

Kram M

Susanne

Hoppas detta är vinstlotten!

Anonym

vill oxå gärna vara med....

ejmis

Jag är med =)

finaste

hoppas hoppas hoppas :) Jag är med

CherryCheek

Klart man är med!