Och det var såklart...





Underbara heels,nästan som konstverk.
Me adore Steve Madden.
1 149 kr kostade dessa Togga Galdiator heel's på Nelly.

 


Jag frågade Elliott om han inte tyckte mamma såg ruskigt lång ut.
"Nä då mamma,du ser bara ruskigt smal ut".

Precis..(eller inte "ruskigt smal"kanske då)...vad jag ville höra,men det vet ju inte han som en "stor kille skulle ha vetat".
Elliott är ju 6 år och säger precis vad han tycker & tänker ,jämt!

Så därför har jag nu världens bästa tips till alla tjejer därute som bantar och oroar er inför sommaren 2009.

Köp bara ett par 13 cm höga heels så slipper du alla andra tråkiga följder ..som ätstörningar!
Du kommer se ut som en vandrande pinne hur som haver med 13 cm höga klackar,om det nu är det du eftersträvar!
Och du kan göra som mig och fortsätta äta Ben & Jerry's om kvällarna och struta i att räkna kalorier,oki?♥



Har beslutat mig för att presentera alla vinnare när Hanky Panky-tävlingen är avslutad.
Sorry..men Fredag klockan 12.00 cirkus kommer "Pink Up The Spring" & Hanky Panky-vinnaren ligga ute här!

KRAM & GODNATT!♥
 
20 kommentarer
Sophie

Shit vilka snygga skor!

HannahSthlm

Sophie: MMM..jag är nyförälskad i dem;)!

Niklas Eriksson

Va snygga de var nu när du fått på dig dem.!

Vore roligt att se en "helbild" på dig med skorna på. Tror nämligen att du är jättesnygg med skorna på fötterna!



/Mvh Niklas

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Niklas: Det kommer i helgen;)!

Hanna

Ah, det blev nr 2! Jo, de är skitsnygga... Me want! Har inga superhöga klackar som man kan ha "till vardags", bara riktiga typ balskor...

HannahSthlm

Hanna: Yes..the no 2;)!

nadia - Design utlottning pågår!

Skorna var verkligen HOT!

Emma says style, love & rock and roll.

Sååå vackra!!!!

Emma says style, love & rock and roll.

Sååå vackra!!!!

Giulia DS

om jag gillar dem ?



HALLÅ hahhaha helt underbara !!! jag älskar dem ! :D

Ellinor

Riktigt snygga! Kan just tänka mig att du från och med nu mer eller mindre kommer att bo i dem? I alla fall så länge fötterna tillåter ;)

Kram på dig

Helena

Godmorgon! Ursnygga skor, man får öva sig att gå i dem bara, hihi. Hur lång är du? Jag är 1.74 och skulle nog se ut som en flaggstång. Hoppas att du hade trevligt på minglet igår, orkade tyvärr inte gå. Ha en jättefin torsdag, kram!

mia

Supersnygga:)

Helena

Svar: Det är en perfekt längd du har!

Lottisin

ursnygga, bra köp d där! :)

Miss Agda

Jättefina skor! Dessvärre skulle jag aldrig klara av att gå i 13cms klackar.... Här är det mest Converse och ballerinas som gäller. Och så får man springa massor också ;-)

sandra

Åh vilka snygga !!

Erika

Riktigt snygga skor! Jag gillar dem =)

Sassy

Skitsnygga skor och jäklar vilka snygga spiror du får!



kram

kuese

Snygga skor :)