Nu blev det bråttom...



Ja vad ska man säga? Doktorer är ju oneklgen hjälpsamma men undrar vilken verklighet de befinner sig i ?!
Fick just ett samtal från V C för att jag mejlat dem angående Williams hosta.
De ville gärna kika på honom så han inte har lunginflammation innan de skriver ut stark hostmedcin och det kan jag iof förstå.
När jag frågar då med lite panikartad röst om det kanske finns någon tid imorgon (tänker förbrilt på hur vi ska hinna klämma in det imorgon) så säger han : Nej,men idag kl 11.45!

Bara att kasta sig loss från dagens projekt och febrilt söka tonåring på mobil i skolan och förklara läget för lärare.
Jag menar..killen kunde ju haft något viktigt prov eller vad som helst just då!

Aja..nu får vi hoppas han får någon bra medicin och blir ordentligt undersökt.
Han är ju pigg men hostar otroligt på nätterna.
Själv är jag inte "superduper-frisk" än och skulle gärna leta fram "fusk-pälsmunderingen" ovan,men någon liten röst viskar till mig " Hannah..jag TROR det är aningen för varmt ute nu    ".....

Vad tror ni?♥
5 kommentarer
Anonym

Hehe lugnt:) Jag trivs superbra i sthlm, det har jag alltid gjort så riktigt nice att få bo/jobba här nu!:) Hur är allt med dig? Hoppas bra! kram!

Ellinor

Jag vet faktiskt inte...här hade det nog funkat med tanke på regnet och de ringa 8 graderna.

Kram

Niklas Eriksson

Hoppas det gick bra på VC med William. Hoppas hans hosta snart släpper.

Sen till mössan.... Kanske inte en riktig maj mössa, men här är det så småkallt så den nästan skulle fungera! Sen är du ju lite småsöt i den :)



/Mvh Niklas

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Niklas: Jag borde iaf tagit vantarna..såå kyligt idag! Tack du:)!

Oda

Søt lue:).