Mingel,Signering av Skönhetsbibeln och Fri Frakt hos Accessora!


Ikväll är det mingel med bubbel,tilltugg och boksignering hos Accessora , Fleminggatan 107,STHLM.

Minglet pågår mellan 17-20 och alla som har vägarna förbi är välkomna!

Modeskribenten och författaren Katarina Ericsson Wärn finns på plats och signerar sin nya bok Skönhetsbibeln.

En bok om smink,hår,hud och ingrepp som kräver tidsbokning! En bok för alla skönhets-intresserade alltså!
Pris 249 kr.

Kvällen till ära har alla som shoppar på minglet ikväll 10% på hela sotimentet hos Accessora just denna afton!

För dig som inte bor i Sthlm eller helst shoppar på nätet så gäller fri frakt hos Accessora (webbshoppen) mellan 3-6 Maj.
SISTA DAGEN IDAG alltså så passa på, uppge bara koden FFMAJ09 i kassan när du lägger din order.

Accessora.se


Själv kan jag tyvärr inte gå ikväll men jag ska absolut nförskaffa Skönhetsbibeln!♥
Passa på att köpa den via accessora.se idag så har du fri frakt.
 En perfekt morsdag-present om inte annat!

3 kommentarer
mini

sweetie! våra william och min villiam med sin stavning där med enkel v, har bolibompanamnsdag! jag ordnade det :) krama din söta från oss och gratta på bolibompanamnsdagen! kram mini



Ellinor

Attans att jag inte stannade några dagar extra uppe i Stockholm...well, well får ta och spana in deras hemsida och se om jag kan hitta något trevligt :)

Helena

Oh vad mysigt. Min kompis bor i porten brevid och jag går förbi där varje dag på väg till och från jobbet. Får se om jag tittar in, känner mig tyvärr inte så kry, så det kanske blir direkt hem istället. Hoppas att du får en trevlig kväll, kramisar!