Maybe Chunky Monkey Can Save Me?

Gör: Lagar mat,skickar sms och skriver det här.
Lyssnar på Måns Zelmerlöw akappela på ..SVT.

Tack Elliott!♥

Ska göra: Bada Elliott,natta Elliott,försöka få hem William,svara på mail,ringa upp mamma,skriva ett kort till farfar och få Elliott att rita något fint på det också..om han inte sover,förhoppningsvis hinna kika på DH och äta Chunky Monkey!

Humör: Sådär! Inte tiptop...


Vill : Gifta mig med Måns Zelmerlöw ,(om han kan sjunga sådär live så skulle det ju kunna pigga upp vilken kväll som helst hemma), att fler ska hjälpa till med min Rädda Mammorna-kampanj och så vill jag åka tillbaka till Thailand FAST det är regnperiod där nu!
Någon som stryker och sorterar mitt tvättberg önskar jag mig också!

Dagens tråkigaste: Att den "nya mindre baggy Vest" som kom från Nelly idag var precis..nästan..lika STOR som den här:


Dagens Bästa: Jag ska gå på Rädda Mammorna-galan på Söndag.
Har blivit bjuden och tar med mig Kajsa.
(egentligen var det gårdagens bästa..men..det har inte hänt så mycket bra idag såå..den får gå!)

Ha en fin Tisdagkväll!♥

16 kommentarer
Lilla Fröken

Nu blev jag sugen på lite glass. :)

Ellinor

Just det ja, tisdag idag ;) Hoppas du hinner äta lite glass framför DH ikväll. Lättare sagt än gjort, men ibland behöver man sitta ner och bara ta det lugnt.

Massor med kramar till finaste Hannah

Niklas Eriksson

Du får nog skicka mig en lista på vilka smaker av den glassen som är bäst. Tvätta Baggy Vesten i 90 grader så krymper den väl lite?

Jag blir imponerad om du klarar allt det där samtidgt som står under "ska göra" rubriken.



Hur går det med insamlingen? Är du i närheten av ditt mål ännu?



Ha en trevlig kväll & var rädd om dig Hannah!

/Mvh Niklas

christin

Den där glassen är min favvis, så god :) Mumsig kväll! Godnatt

Emma says style, love & rock and roll.

typiskt det där med tröjan!

HannahSthlm

Lilla Fröken: Ja! Det är vi ofta här..sugna på glass..iaf på Tisdagar!:-)

Jag som EGENTLIGEN inte ens äter glass.

Bara B & J..hmmm;-)!



Ellinor: Jo! Jag hann!

Tisdagar är ju lite "heliga" för mig..;-)!

Elliott somnade redan 20.15. Tidigt för att vara honom. Känns som jag fått jättemycket gjort ikväll + DH! Perfekt:-)!

Många Kramar till dig också!



Niklas: Jag kan författa en B& J lista här på bloggen nästa vecka.

Har prövat en del smaker under årens lopp :-)!



Jag hann inte med allt på min "too-do"- lista men ganska många saker som INTE står med där..så..jag är rätt nöjd med kvällen ändå!



Insamlingen har jag samlat in över 2000 kr. Jag är jättetacksam SÅKLART, till precis ALLA som valt atta vara med. Även om man skänkt 5 kr (som gick från början) eller 50 eller 500 kronor.

Jag lever lite med filosofin att vi ALLA KAn göra något,om vi vill!

Tyvärr tror jag inte jag kommer kunna komma upp i 3000 kr på 4 dagar,som mitt mål var.

Men går det inte så går det inte...

Jag har skänkt flera hundra via inbetalningskort till "min widget" ,men dessa pengar och de andra bidragen via inbetalningskort syns inte.

Det är bara direktbetalningarna som kommer upp.

Jag VET ju dock att pengarna jag betalat in ändå går till RÖDA KORSET och RÄDDA MAMMORNA.

Det är det som är det VIKTIGASTE i slutändan,självklart!

Men jag hoppas ändå på att kunna samla in lite mer via min widget. Det går till så otroligt utsatta kvinnor och barn,världen över,som VERKLIGEN inte klarar sig utan vår hjälp!

På vissa platser i världen är hjälporganisaioner den enda vägen ut...det finns ingen annan hjälp!

Ha en fin Onsdag!



Christin: Ja!B & J är bara bäst! Hoppas du haft en fin kväll du med!:-)



Emma: Ja!Så HIMLA typiskt!:-/

Gula klänningen jag beställde i XL?som kom in samma order,den orkar jag inte ens skriva om..hmm..just nu,felköp,oui:P!

Kram & Godnatt!

Christine

Ben & Jerry's brukar rädda de flesta tråkiga kvällarna! Hihi. ;-)



Hoppas du också fick en skön kväll nu då!

Kramis

Bim HD

Hm, vilken känsla, få gå på galan!!! Och det är ingen dålig summa du ändå har samlat ihop, nopp... Gläd dig åt den, få förunnat med den summan. Och många bäckar små, eller hur?

Hrm, det låter som om du har storleksproblem? ;) Dock tycker jag att den är ljuvlig... läcker är den också, även om den är stor - vilket den ju SKA vara. Du inbillar dig jö bara... basta!!! ;)

Må så grankott...

nu sover jag snart över boken - mot kudden, undan med datorn... regnet öser ner ute och det blåser mer eller mindre halv storm där utanför fönstren, suck... skulle kunna längta vart som helst, bara inte här, känns så...

Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Hoppas du haft en härlig dag! :)

allt väl?

delinda

åh mums med glass =) härligt med gala!!kramar

Sandra

Fan så sugen ja var på b&j idag! men hade inte råd o köpa :/

fia

hoppas din kväll vart bra med B&j och att onsdagen blir lika bra .

kram

Camilla

Jag vill ha en egen hemhjälp :)

Jag fick också hem ett paket från Nelly. Det var ett par skor jag beställde, det står skornas namn och nummer på bipacksedeln. Men i ipaketet ligger en klänning! Jag som skulle haft skorna på lördag när jag ska fira min 30 års dag! Ska ring och skälla lite på dem. Klänningen är inte alls min stil eller storlek så den ska jag inte behålla

Kram

Ida

chunky monkey kan lätta upp alla dåliga dagar, åh vilken underbar glass det är! :) Söt blogg föresten! :)

cheap new era hats

arkle to your outfit. They are covered in clear crystal pave and reflect the light in magical ways. gucci uk sale gives a discount of 50% to 70%. For those who are crazy about Swarovski Crystal, it's a real temptation. What you have got may be much more th

cheap belts

ed in clear crystal pave and reflect the light in magical ways. gucci uk sale gives a discount of 50% to 70%. For those who are crazy about Swarovski Crystal, it's a real temptation. What you have got may be much more th