Lovely Brac och VEM VINNER Giganternas KAMP?

Vad är väl en inbjudan till Sturecompagniet att se GIGANTERNAS KAMP där med efterföljande fest på White Room?
Oki..Hade jag haft barnvakt HADE jag gått. Done!
Men nu har jag inte det så det bli GIGANTERNAS KAMP hemma. Ta-daaa!

Nu sitter Elliott och jag här och hoppas på Manchester United. Såklart!
Tyvärr ligger de just nu under med 1-0.
Jag tror aldrig Elliott kommer somna ikväll,han kommer kika till SISTA MINUTEN.


Idag har jag haft en otroligt stressig dag.
Jag har JAGAT en brevbärare nu på kvällen, för att jag ABSOLUT ville få iväg ett paket.
När han stannat,vevat ner rutan, tagit mitt paket och åkt..så kommer jag på att jag GLÖMT skriva adress.
Händer det HÄR någon annan än mig?
Oroa er inte,det var ingen vinst! But hey...♥




Vem tror ni tar hem Champion Leauge nu ikväll?
M.U eller Barcelona?
7 kommentarer
Nina

Hoppas på Barcelona =) Ha en trevlig kväll. Kram.

HannahSthlm

Nina: Haha..vi får väl se;)Detsamma:) Många Kramar!

Karin

det där armbandet är så himla sött!

Niklas Eriksson

Jag är fullständigt ointresserad av fotboll med flera sporter så jag har inte en aning om vem som vinner. Visste inte att du var fotbollsintresserad!



Ha en trevlig kväll Hannah!

/Mvh Niklas

Molly

Åh du är inte ensam! Jag är likadan! Häromdagen blev jag riktigt orolig över mitt tillstånd då jag upptäckte - efter en hel arbetsdag _ att jag hade lämnat en 500 krs kavaj som skulle lämnas tillbaka i cykelkorgen! Snacka om flyt att den ´låg kvar! ;-)

HannahSthlm

Karin: mmmm:)



Niklas: Intresserad och intresserad..med den här familjen så BLIR man helt enkelt inv olverad..i det mesta. Sen är ju just fotboll lite av en FOLKSPORT..känns det som. Jag kan helt klart kolla, är det C L -final,VM,EM etc. Allsvenskan är väl dock inte mitt största intresse. Nu när Djurgården vann mot Häcken senast..haha..ja.du hör..jag hänger med även om jag inte vill..även i Allsvenskan!

Ha en fin Onsdag!:)



Molly: Ja jisses. Vilken tur du hade!:)

Jag hade satt på söta etiketter och tejpat jättenoga på paketet,men GLÖMT adressen.

Jag är skrämd..över mig själv..har ALDRIG hänt förr.

Aja..;)

Ellinor

Fotboll är inte riktigt min grej...så länge det inte är lillasyster som spelar så klart ;)

Mysigt med en liten hemmakväll i soffan iaf :)

Hoppas du får en härlig torsdag!

Kram