Love from Twilfit...och ikväll blir det NY TÄVLING!



Det blev ju ingen TorsdagsTävling igår.
Valborg och allt,stressigt..för de flesta ...kan jag misstänka!;)

Kolla dock vilka söta BoyShort i svart spets,av mitt favoritmärke Hanky Panky som jag fått från Twilfit.
Jag har fleeera färger,men faktiskt inga svarta...tror jag...förrens nu!

Jag har faktiskt också ett "hemligt paket" från Twilfit som kommer lottas ut till någon av ER.
(Det är det där fina inslagna paket där ni ser ovan!)
VAD det är i paketet osv. får ni se ikväll när jag drar igång tävlingen...

Spännande,ellerhur?!

Glöm inte att hålla utkik här efter kl 19 ikväll!♥

Status Update:Jag känner mig halvdöd..bläää...vill ju bli frisk NU .
Elliott har dock beslutat sig för att vi bara måste ta en tur till Stora Holmen,så..har jag något val then?:)
6 kommentarer
Emma

Hoppas din helg blir bra =)

Niklas Eriksson

Hoppas du får en bra 1:a Maj trots att du är krasslig. Krya på dig och var rädd om dig !



/Mvh Niklas

Ellinor

Små paket är alltid trevligt och de livar alltid upp en (kan till och med bota en sjukdom för en liten stund).

Hoppas ni får en mysig eftermiddag/kväll på holmen.



Kram

Malin

ÄLskar Hanky Pamky =)

Malin

Panky menar jag =)

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Tack alla! Vi hade en helt ok eftermiidag och 1 Maj-kväll på Stora Holmen!(bildbevis kommer imorgon;)!:)