Jewerelled Gladiator Flats? Hiss eller Diss?

Själv har ju supersvårt för PLATTA skor.
Mina "Minnetonkakopior" och mina UGG 's(äkta varianten) är nog de enda platta skodon jag LEVT i,
så det verkligen SYNS.
Ballerinas och vanliga flats,inget jag NÅGONSIN fastat för.

Dessa juvelprydda eller gladiatorliknade flats ,som dyker upp från alla designermärken lagom till sommarsäsonen -09, är ju dock riktiga KONSTVERK!
(iallafall en del av dem)
Men på mig DISSAR jag!



Vad säger du om Gladiator FLATS?
Hiss eller Diss?



....någon som vill ge sig på att GISSA PRISET på flatsen från BALMAIN? ;)
9 kommentarer
Mrsmodesty

Hmmmm....dyra lär de vara...7000 spänn?



För 15 år sedan hade jag gladiatorsandaler. Jag ogillar också platta skor, men de älskade jag faktiskt!!! Jag hade ett par blingade varianter som också män älskade ;-) Jag var ju rätt ensam om mina sandaler och oj, vilken uppmärksamhetjag fick i dem!!! Fast nu när det är så mainstream kanske ingen tycker det är så märkvärdigt...



Jag hissar definitivt blingade gladiatorsandaler. Jag skulle vilja ha ett par rosa i lack ;-)



Ellinor

Jag är ganska så bekväm och praktisk av mig har således inga som helst problem med att gå i platta skor. Mina få högklackade varianter står näst intill oanvända på hyllan och tycker synd om sig själva ;)

Hoppas du får en fin dag.

Kram

fia

jag dissar mina fötter skulle dö i dom .

Bim HD

Hm, tror INTE jag vill gissa priset nä... Kan börja med att räkna strass så är man väl i närheten? ;) Oavsett priset, jag tyckte de var vidriga dessutom. Så, om jag så fick dem - undrar om jag skulle välja att använda dem? Priset är INTE alltid det som gör själva grejen liksom... skönhet och pris, gifter sig inte alltid!

Hm, ballerina är rätt ok, vissa... Annars har jag dock gärna lite klack... men jag gillade de översta, dock. Men, även där antar jag priset inte direkt är, ok? ;)

Må så grankott...

delinda

vilka heta =) ojoj vågar inte gissa....

Niklas Eriksson

Misstänker de är dyra... Jag satsar på 5200 kr.

Vackra var de inte iallafall.



/Mvh Niklas

Camilla

Jag gillar ju inte heller platta skor överdrivet mycket. Men eftersom jag är så lång så känner jag mig liksom lite tvingad att till vardags använda platta skor...



Kram!

Petra

Mina fötter skulle också dö i sådana skor...de är ju helt platta... :)

Exo

Samma här. Jobbigt med platta skor, gör ont i fötterna.