Inte en meter utan mina Dior...



Sorry för dålig update!
Jag har inte övergivit er här nu under min barnlediga weekend.
Promise!
Det är bara det är det är lite mycket just nu...men enbart "roliga" saker!
Hemma och mellanlandar,glömde nämligen mina Dior solisar.
Det var ju inte lika roligt.
Går ju inte att gå en meter i detta solsken utan dem.
Hur tänkte jag egentligen när jag rusade utan dem?
Hmmm....
Tur att jag kunde ta Chailatten i TakeAway och springa hem.
(Hur klarade sig folk egentligen innan TakeAway fanns?)

NU ska jag ut i solen igen, tillsammans med Dior, innan det blir lite jobb framför datorn och efterföljande piffing inför "The PartyNite"!

Vi startar med Champagne hos moi kl 21....

(och jadå..jag vet hur TONIGHT egentligen stavas. Engelsmännen själva brukar dock förkorta ordet till "Tonite" i skrift,iaf den lite yngre versionen...så..nu vet ni;)!

Hörs senare!♥

Hur ser dina Lördagsplaner ut?
8 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

Haha klart du inte ska gå utan diorisarna!" Verkar som rena galenskapen ;)

Nina

Gud vad kul det låter, jag älskar fest!! Ha det så skoj :-) Själv "nöjer" jag mig med räkor och vin :-)

Angelique

Låter som en trevlig kväll :D Här så blir det lugnt, ska upp till föräldrar + syskon för att käka lite pizza :)

Ellinor

Kanske var det så att du gett upp hoppet om att faktiskt få se solen idag :P Allt regn har verkligen gjort att man glömt förra veckans sommarvärme.

Hoppas nu att du får en riktigt trevlig kväll! Själv blir det strax en promenix och mys i soffan. Passar bra efter en tuff dag på arbetet och en liknande dag som stundar under morgondagen.

Kram på dig tjejen

Niklas Eriksson

Har du sol du?? Här är det lite sol men det blåser desto mer. Jag går heller aldrig ut utan solglasögon men jag kör RayBan. Det enda som jag gjort idag är att hänga tvätt, glamoröst så det förslår, hihi.



Ha trevligt tonite ;) och var rädd om dig Hannah!



/Mvh Niklas

Nina

Ha detså trevligt ikväll! Gott med skumpa :-)

delinda

ha så skoj gumman!!!kom precis hem nu, ska ta ett bad och softa. kraaaam

Petra

Men aaaaahhhhh vilka läckrisar!!! Gimme :)