Higher and Higher and Higher...

 
Alla skor i detta inlägg hittar du hos Nelly.

Efter att ha prövat Steve Madden så är jag hooked.
De må vara höga men ack så stabila ändå och vilket material! Vilken kvalitet!
Wow!

Nelly Shoe's (Nelly's egna skomärke) har jag dock hört ska vara helt ok.
Betydligt billigare än Steve Madden. Kanske inte samma kvalitet ,men ändå.

Nelly's sko Higher and Higer 499 kr är ganska lik modellen Teeriee från Steve Madden 1 149 kr,ellerhur?
Är ruskigt sugen på Terriee men plånboken skriker tyvärr nej,nej,nej,just nu.

 Kanske "Higer and Higher "från Nelly Shoes vore ett bra budget-alternativ i sommar?!



Vad tycker du?
Gillar du Nelly's nya modell " Higher and Higher"?
6 kommentarer
Ellinor

Alla dessa fina skor...det är livsfarligt när man ger sig i kast med att kika efter dem. Det är sällan man bara hittar ett par som gör att hjärtat slår ett extra slag ;)

Elina - Den svenska blondinen

Jag blev kär i Steve Madden när jag bodde i USA förra året. ÄLSKAR dem verkligen. Mina svarta jag har använder jag så ofta jag bara kan! :)

Elina - Den svenska blondinen

Och jo, de var jättesnygga de från Nelly också. Pusssssss

Emma says style, love & rock and roll.

Jag gillart!

Niklas Eriksson

Inget fel på de där skorna inte, det vänstra paret var lite snyggare dock. Kan väl direkt säga att jag brukar inte gå i högklackat.... Om du nu undrade :)



Ha en trevlig kväll Hannah.



/Mvh Niklas

Lotta

jag bloggade också om just de där Steve Madden skorna (och några till...) idag, så snygga! :) Tycker du de är normala i storlekarna annars?