HannahSthlm Tävlar med Philips och Spring Legs!



Vill man vara fin får man lida pin,eller?!

Nu väntar iallafall en NY UTMANING för mig här på bloggen!

Jag och tio andra bloggare är med och tävlar i en "speciell tävling" som PHILIPS anordnar.

Vi ska alla få testa en ny epilator från dem och blogga om hur vår resa med epileringen går.
Bland dess bloggare finns . Shoppingbloggen ,  Kelly , Mogi, Gaybloggen på kanal 5Spark i Baken/ Vecko Reyvn, Beuty Place och  BloodyMari.
Kul om ni följer oss alla under resans gång. Tävlingen avslutas den 24 juni.
Den av oss elva som vinner får hela 10 000 kronor att spendera efter eget behag på STUREBADET.
Jag hoppas verkligen det blir jag! (såklart)
I nästa inlägg om denna tävling så kan jag publicera länkar till alla.

Min första tanke var att ta med min äldsta,underbara son, William. 
Till Sturebadet,om jag vann.
Han är verkligen värd massage,ansiktsbehandling och bubblande bad.
Tyvärr är det 18-års åldersgräns på Sturebadet,kom jag på.
Så då blir det antingen någon av mina vänner Maria eller Petra.

Vi ses allt för sällan när man har barn i oika åldrar ,så det skulle verkligen vara underbart att kunna bjuda någon av dem,eller kanske båda?!
Oki,jag ska sluta drömma om vinsten och istället starta med att epilera nästa vecka!♥

Själv har jag faktiskt endast testat epilator EN GÅNG, för ca tio år sedan.
(Det GJORDE ONT..haha)
Så detta ska onekligen bli både spännande och intressant!
Jag kunde bara inte tacka nej till denna utmaning.
Kanske är denna nyhet från PHILIPS mycket mindre smärtsam?
Kanske är denna nyhet det bästa jag prövat? Kanske inte?
Kanske går allt lättare för att den just är ROSA?
DET FÅR VI SE!

Följ mig och min "epilator-resa" den närmaste månaden här på HannahSthlm.

Jag kommer börja blogga om epilatorn nästa vecka för jag har inte fått min än,den är på väg med post.
I Måndags var ett första "tävlings-möte" på Sturebadet,men tyvärr kunde jag inte närvara då när epilatorerna delades ut.
Jag ligger lite efter här i starten alltså,men jag kommer i kapp! ;)

Wish me GOOD LUCK!♥

Någon av er som har epilator-erfarenhet och vill dela med er?
Ris eller ros? Vore spännade att höra!


Pssst!
....och för er andra..MISSA INTE att ni kan tävla med PHILIPS ni med,i en annan tävling.
 Du kan vinna en resa till RIO!
Här hittar du PHILIPS RIO-TÄVLING!
11 kommentarer
Jennie

De första gångerna jag använde min epilator gjorde det galet ont, men efter ett par gånger vande jag mig och nu känns det knappt :)

HannahSthlm

Jennie: Men så bra,då verkar ju detta lovande:)

Kram

Hanna

Gud, vad läskigt! :P

Niklas Eriksson

Jag har ingen "epilator-erfarenhet" som du kanske förstår... Du kan få ta med mig till Sturebadet! ;) Jag är över 18 år garanterat.



Ha en bra dag och va rädd om dig Hannah!



Mvh Niklas

HannahSthlm

Hanna: Haha..det visar sig det;)!



Niklas: Ja jag ska ha även dig i åtanke om jag vinner då. Bra att veta att du är över 18 ;)!

Ha en fin fredag!

Linda

Åh måste bara vara med här oxå,helt underbara tävlingar du har vännen!

Allt är toppen,vi grejar med huset o snart kommer det före & efter bilder på vårt utomhusprojekt;)

Så vi har fullt upp,hihi härligt..hur är det själv?

HannahSthlm

Linda: Tyvärr raring så gäller just denna tävling bara mig och 10 andra bloggare...men gå in och tävla på Philips RIO-tävlings-länk vet jag:)!

Och följ gärna min tävlings-resa med den rosa epilatorn from.nästa vecka..whii:P!



Låter mysigt med huset.Ska kika in till dig senare!

Allt är bra här,stressigt..men bra!:)



Kramar.

Jeanette

Ska bli intressant att se om den är bra. Köpte en epilator för ett tag sedan men den tog inte alla hår så jag var rätt missnöjd. Eller ja - väldigt missnöjd för jag slängde in epilatorn långt in i garderoben. Hoppas den du ska testa är bättre. Då får jag investera i en sådan istället.



Ha en underbar helg!

Ellinor

Haha, vilken annorlunda tävling. Självklart håller jag mina båda tummar för att det blir du som vinner :)

Kram

Bim HD

Ehhh, det känns lite som, ajajaj... :P

Det kanske är läge för Aloe efteråt? :D

Nix, har aldrig testat en så jag kan inte lämna varken bu eller bä om liknande erfarenheter. Vore kul(?) att testa, möjligen... hm...

Må så grankott...

... och tummar hålls för Sturebadet mm :)

delinda

håller tummarna för dig sötast =) massa kramar