Hannah Säljer...

Så!

För någon vecka sedan skev jag ju att jag var på G att sälja lite saker till riktigt bra priser.
Nu har jag äntligen kommit ihåg det så den "första etappen" till försäljning kommer här!


Jeansleggingsen ovan är verkligen mer jeans än leggings,vilket var en besvikelse för mig som trodde de var mer leggings!
Beställde dem från Only's Webbshop.
 Käthe har ett par likadana,fast någon storlek större.

Tajta jeans med hål är ju dock bland det hetaste du kan ha just nu så är du en smalis,passa på!
Om jag kunde ha dem så skulle jag absolut behålla dem!

Har tänkt att jag kanske kommer gå ner något kilo så jag behåller dem,men de är verkligen små..så nej,jag kommer inte kunna ha dem!
Nypris för dessa var 299.95 (300 kr) och jag säljer dem för endast 100 kr!

Använda EN gång och för skrivet, små för mig.
Verklgen tajta och i jeansmaterial men med lite stretch.

Passar någon som normalt har ca 26 i jeans och är en XS/S överlag i kläder!


Heidi Klum linnet är helt oanvänt och det enda jag har kvar från de linnen jag köpte i Thailand.

Jag hade tänkt mig 79 kr för det. Supersnyggt till sommaren!


Först till kvarn är vad som gäller....
 Mejla mig på [email protected]  vid intresse så snabbt du kan!

Jeansen med hål= 100 kr + 40 kr i frakt= 140 kr
Heidi Klum linne Lila= 79 kr+25 kr i frakt= 104 kr



Leopardkjol från H&M Divided som jag tyvärr,trots stl M, tycker är liten i midjan. Mer som en S.
(Jag brukar normalt ha S på kjolar så denna är  liten i storleken!!)
Den säljs fortfarande i H&M-butiker för 149 kr. Mitt pris är 49 kr. Använd en gång! Absolut nyskick!

Leopardkjol 49 kr+ frakt 25 kr= 74 kr

Mejla mig även här asap om du är intresserad på [email protected]

Endast seriösa köpare,Merci!♥

5 kommentarer
Em

Kul! Jeansen verkar alldeles för små för migm nej ga har ju liten midja så leopardkjolen kanske vore något :D Har dock köpstopp så jag måste diskutera med karln när jag kommer hem från jobbet ;) Får se om det är kvar :D

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Haha..oki..;)!

Käthes mode & skönhet hos Amelia

Ja, jag har jeansen i stl 27. Tycker att de är normala i stoleken om någon undrar. :)

bella

fan, jag som är pank -.-

Caroline

Synd att man inte kommer i dom kläderna :(