Hanky Panky Tävling!



Sådär!

I det hemliga paketet från Twilfit så döljer det sig ett par rosa underbara Hanky Panky Thongs.
Värde 199 kr.

Passa på att tävla om det fina paketet med det underbara innehållet här hos mig!
Trosorna är alltså inslagna i paket från Twilfit och är rosa,One Size.

För att vara med och tävla så lämnar du bara en kommentar här om att du vill vara med.
ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
Glöm inte namn,mejl lr bloggadress i din kommentar bara.

Har du en egen blogg får du självklart låna mina bilder och länka,men det är inget krav!

Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut.
Som vanligt går det bra att tävla EN GÅNG per person och tävlingsinlägg.

Du kan även köpa dessa underbara Hanky Panky Thongs
hos både Accessora och Bodhi.se om du gillar att shoppa på nätet.
Bra och snabb service från två online-shoppar jag varmt rek!♥

Hanky Panky Tävlingen avslutas Torsdag den 7 Maj klockan 23.59.

Lycka till och ha en riktigt trevlig kväll nu!♥
104 kommentarer
Erika-mode-pyssel-m.m.

Jag vill vinna!

Jeanette

Oj vilken toppenvinst!

Självklart är jag med.

Leja

Jag vill såklart vara med och tävla!:)

Hanna

Jag är med i tävlingen! Gud, de är så söta så att man kan dö! ^-^

Rebecka

jag är med :D

Lotta

Vill vinna, älskar Hanky Panky och så charmigt namn.

LindaH

klart jag är med!

Helene Lj

Behov av nya hankys..är med o tävlar

Helene

Nonne

Jag är me! =)

Alejandraaa

Jag vill jätte gärna vara med! :)

Therese

Jag vill vara med:)

Kajsa

Jag vill vara meeed!!

CherryCheek

Jag som alltid velat testa ett par av dem berömda HP's, men aldrig känt att jag haft råd. Men nu har jag ju chansen, och de är i min favoritfärg rosa dessutom! Räkna med mig i denna tävlingen! :D

Millah

Jag är absolut med :):)

Ida

Jag är med!

Ellinor

Jag är jätte gärna med!

Linda

Im in ! :D

Lene

Åhh, de där har jag alltid velat testa så jag är med!

Susanne

Jag tar också en lott!

Sara

Jag vill vinna :D

Emma says style, love & rock and roll.

åh jag är me!

Lina

självklart är jag med,och speciellt när det är rosa! :)

Lene-Therese

Jag vill vinna! :D

Elizabeth

Jag är gärna med och testar turen!

Fortsatt trevlig helg :)



[email protected]

finaste

Haha! Lätt jag är med på denna :)

LisaLisa

jag är med och tävlar! :)

Lisa

jag är med och tävlar! :)



(glömde mailen i det förra bidraget)

Emma

Jag vill vinna :)

amanda

jag är med :)

annika

Jag är med!

emma,

Jag är absolut med!:D

Sassy

Jag vill vinna!

marita

jag är med.

Jennie

Jag är gärna med i tävlingen! :D

sara

jag är med!

Maude

Jag vill vara med och tävla, självklart!

Kattis

Oj, så fint... jag vill förstås vara med i tävlingen.

Cilla

Jag är med! :)

Vilja

Va söta! I`m in! :)

Laura

Jag vill vara med. =)

Linn

Med :-D

Jennifer

jag vill vara med !

Nanna

Jag vill vara med!

Maria

Hej jag vill gärna vara med och tävla :) hoppas bara att man vinner :)

Myaraq

Jag kastar mig gärna in i tävlingen.

Rosa HankyPanky på en svenskimårumpa kan ju inte vara fel. Alls.

Robin ^^

love hanky panky! Jag är med :D

S&M

Besök gärna vår blogg! =)

Vi är två spralliga tjejer med en nystartad blogg.

Vi kommer med jämn uppdatering och en massa bilder =)

http://kalaskras.blogg.se

linnea

Åh jag är med! :D vill så gärna vinna

Linnéa

Jag vill vara med =)

Alejandraaa

Jag är med! :)

nadja granlund

Jag är med! (:

Andrea

Jag vill vara med:)

Amanda

Jag vill vara med. ^^

Martina

Jag är med!

Jessica

Jag vill jättegärna vinna! Har alltid velat ha ett par Hanky Panky!

Lilla Fröken

Jag är med och tävlar. :)

MissPurple

Har alltid velat ha ett par sådana här! Klart jag är med :)

Åsa.S

Jag vill vara med och tävla!! =)

Cecilia

Jag är gärna med :)

Håller tummarna!

catta

Hejhej ^^



Jag är gärna med och tävlar..



Ha en bra dag:D

sandra

Jag vill gärna va med! :)

Julia

hejhej, Jag är gärna med och tävlar hihi =)

Nina

Klart man är med och tävlar :-)

Linnea

klart man vill vara med och tävla! :)

Amanda

Åh så fina! Jag har alltid velat ha ett par rosa Hanky pankys så jag skulle bli såå glad om jag vann! :)

Giulia DS

ååh jag villv ara med här med :p hahahah

Jessie

Hej! Jag vill jätte gärna vara med och tävla!



Har skrivit om tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/may/vinn-ett-paket-med-rosa-hanky-panky-thong.html#comment



Och här är min mail adress: [email protected]



Ha det bra!

Jenny

jag är med :)

Mahlin

Jag är med :)

bella

Jag är med! Grymt skön tävling, äntligen någon som har en riktig vinst istället för krimskrams! :D



evamar - tävlingsblogg

Klart jag vill vinna dessa sötisar! Har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/may/trosor-7-maj.html

Tilda

åh, jag vill ha sådana! :D självklart är jag med!! :D

Eva

Toppen! Jag vill vara med!

TESS

Jag är självklart med! :D

alexandra



Vilka najjs tävlingar du har!

Denna vill jag också vara med i haha :)



linneads.blogg.se

Ha en bra dag! Jag vill vara med och tävla :)

MVH Linnéa

Olelsi

Jag hänger på jag med, vill inte missa dina toppen tävlingar.



Länk: http://olelsi.blogg.se/2009/may/hanky-panky-tavling.html



Kram Nettan i Hälsingland.

Anonitota

Jag vill gärna vara med och tävla!

Lina

Vad kul. De är extremt sköna :)

Lina

Jag är på vettja :)

Sara

Är med :)

Himeko

Jag är med. ^_^

Emilia

Hej!



Vilka läckra trosor, jag vill väldigt gärna vara med o tävla :)



Mvh Emilia ([email protected])

Carola

Jag vill oxå vara med och tävla!

Kelly

ja e med o tävlar :D

skit snygga trosor ju!

Josie

Jag är med! (:

Anna-Lena

Jag är med!

fia

jag är med

Liams mamma

Åhh jag vill vinna dem skulle sutti som gjutet på mig :)

photom

jag är med! :D

Malin

Jag vill vara med, har ingen blogg men jag skulle verkligen vilja ha sådär söta lyxtrosor :)

Kristin

Jag har ALLTID velat haft Hanky Pankys men har aldrig råd!! Jag är med och tävlar =)

Bolivianita

Jag är gärna med :)

Emelie

Jag är med :) superkul!

Sofie

Underbart! Jag ärt jätte jätte gärna med och tävlar! Kram/Sofie

Kashaya

Jag vill gärna vinna.=)

Carolina

Jag är med :D

Carola L

Jag är med och tävlar!



Länk finns i min tävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla

Lizelotte

Jag är med..

Alexandra

jag är också med och tävlar :)

Carro

Carro

Jag är med :)