Gult + Svart= Ajdå...

Nu har jag och Elliott kommit in.
Busungen. Han skulle kunna leka HUR länge som helst i en lekpark.
Säkert 10 timmar i sträck ,om han fick.
Vi har varit ute nästan hela dagen.
(Fy på oss....)
NU väntar STÄDNING och RENSNING av garderober.
Lovely!

Fick ett linne från Nelly. Superfint. Av samma märke som "original Heidi Klum tee'sen", Dark Muse.

Tyvärr var det lite stort så jag ska byta till ett mindre.

Baggy Face Vest SEK 249, Dark Muse - NELLY.COM


Funderar på denna gula klännig också,från Rare Fashion.
(Ja! Ni läste RÄTT. JAG funderar på en GUL klänning..haha..inte en LBD med andra ord;)

Tyvärr kan jag nog inte ha den i William's sällskap.
Han är ju Djurgårdare och eftersom jag med alla säkerhet kommer bära något svart till det gula så kommer jag ju se ut som en ..
ta-daaa...AIK'are.... såklart!

Den verkar ju dock väldigt kort,så då kanske L/XL skulle funka?

Då är den 72 cm lång.
Jisses! Vad knepigt det är med storlekar ibland.
 

Rose Dress SEK 449, Rare Fashion - NELLY.COM 

Vad tror ni? Ser den inte VÄLDIGT kort ut på videon?

Cleaning var det!
Men först fika...hmmm!♥

9 kommentarer
Daniel

Men det ska ju va kort på sommaren!

Niklas Eriksson

Jupp, den gula var snygg och så kort så att jag rodnar....-nästan. Med den där på i kombination med nåt svart så blir du snyggaste AIK:aren i landet!

Det kan väl inte William ha nåt emot, eller?



Jag kan hjälpa dig att välja storlek... -Köp en av varje ta på dem och fota. Visa mig bilderna så skall jag tala om vilken storlek som passar dig bäst ;)



Ha en trevlig kväll!

/Mvh Niklas

HannahSthlm

Daniel: Jo'rå..bara inte fööör kort;)!



Niklas: Tack! men jag tog den största för det skillde knappt något på den och M/L så jag HOPPAS den är lagom lång och passar..och jag hade nog tänkt ha någon form av leggings eller svarta strumpbyxor till..haha:)!

marita

jo,den är kort men du har ben för det..

Sandra

Snyggt!

Erika

Det är en fin gul färg på den där klänningen. Jag tycker att du ska testa att beställa hem den =)

Ellinor

Vilken sockersöt klänning. Den kommer att bli jätte fin till brunbrända ben nu i sommar. De tillfällen då William är med kan du kanske matcha med något i guld? Allt för familjefridens skull ;)

Hoppas du haft en bra dag annars och att du hunnit rensa lite i alla fall.

Kram på dig

Emma says style, love & rock and roll.

Den såg lite väl kort ut!! Linnet var supergrymt :D

mia

Till leggings blir den toppenfin men L/XL lär du nog drunkna i. Kramen å ha en toppendag.