Förlåt fördröjningen men jag letar BAKUBOOST...ehm?

Jag lovar er att det är med en stor skopa ironi jag säger att Elliott snart får börja tjäna egna pengar som modell,
men jisses så mycket saker den killen har!



Jag vet ingen som vill ha så mycket och samlar på så mycket som Elliott,och verkligen "lever för sina samlingar".
I dagsläget kan jag (skrämmande nog)konstatera att dessa samlingar är värda flera tusen.

Tyvärr kunde jag inte presentera vinnarna av Neutrogena ikväll för jag har haft fullt upp med att leta efter vår senaste nya "familje-medlem"..till samlingen.... BAKUBOOST  !

Inte nog med att den var svår att hitta på leksaksaffären,den kostade 79.90.
För en liten boll med ett monster i som "utveckar sig".
Och det är ju inte så att Elliott tänkt nöja sig med den vi köpte idag.
Han ska ju såklart  börja att SAMLA  ,även på BAKUBOOST.

Nåväl..BAKUBOOST har spårlöst försvunnit under kvällen och jag har ägnat  en stund åt att leta nu.

Den skulle vara lokaliserad runt soffan i vardagsrummet.
Jag hittade en del annat, (kan ses på en bild ovan)men ingen BAKUBOOST.
Njet!Dax att plocka in samlingen till Elliott så man ..liksom...kan..gå här!

Vinnarna Neutrogena presenteras imorgon ca 12.00.
Sorry,inte mitt fel! Skyll på tillverkarna av BAKUBOOST!♥

Update: Bakuboost (svårt att stava och uttala också..vad ska de egentligen vara bra för..hmmm....)är återfunnen! 
Till allas lättnad och trivsel här hemma ,får jag nog lov att tillägga.
Han återfanns klockan 08.16 vid Xbox 360 och visas upp här ikväll ,så ska ni få se vilken som är den hetaste nyheten bland 6-åriga killar right now!
10 kommentarer
Camilla

Nej söta du det är absoulut inte ditt fel!! Du var ju bara jätte gullig som letade upp och köpte väskan till mig.

Det var jag som skulle bett dig skicka rek. men eftersom paket aldrig har kommit bort struntade jag i det. Jag tror att felet är att "Posten" inte finns längre, utan alla dessa ombud där det jobbar tonåringar som tydligen inte kan läsa på lappar och paket och jämföra namnen! Eftersom jag fick avin att paketet fanns att hämta vet jag ju att du skickade den. Jag är helt säker på att det är ICA som sen slarvat.... När jag har pratat med dem säger de bara "Vi är bara ett ombud du får prata med posten" och när jag pratar med posten säger de att visst försvinner paket men de har inte hört talas om förut att paket försvinner när man fått avin och eftersom jag har den så är det ombudet som slarvat bort paketet. Hamsterhjul kanske :)

Jag gjorde dock en grej jag inte ska göra om. När du hade köpt väskan gjorde jag ett inlägg om den. Skulle inte förvåna mig om någon som jobbar hos ombudet känner igen mig och min blogg och sen såg när paketet kom...

Camilla

Oj jag glömde, Många kramar från mig!

delinda

haha vilken liten busunge ;) ha en fin tisdag sötast

Linda

Hej å tack! =) Nej, det smälte faktiskt in rätt bra i mitt eget.. hoppas nu bara att det ljusa paserar lika obemärkt förbi.. =)

Kajsa

Bukoboost?

Låter som något läskigt!

Vi måste styraupp en liten drink snart, med Delinda också, kramar :)

Christine

Vad fasiken är bakuboost? :-P Haha!

Hoppas du får en fin tisdag sötnos!

Malin

Hahaha, jag vet hur livsviktiga alla de där småsakerna är, vi har nämligen en besatt 7åring härhemma =)

Helena

Godmorgon!Han ser så söt ut på bilderna! Önskar dig en jättefin dag, kram!

Käthes mode & skönhet hos Amelia

Jag har också en kille som lever för sina samlingar. :) Och det ska dokumenteras också, med kameran. :))

Tonårsmorsa

Haha. Det påminner mig om mina egna samlingar som ung. Jag samlade på plastpåsar, kapsyler, tändare, klistermärken, läsketiketter. You name it! ♥