Ny tradition att skriva in i almanackan? Ben & Jerry's Day= Tisdag?



Ooppsss!
Kolla vad som hamnade i våran varukorg på Konsum.
Och jag lovar....På heder & samvete...
Det var inte JAG som la dit dem!


Tom & (Ben ) Jerry-kväll it is!
KANSKE har jag tom. sådan tur att jag hinner kika på Desperate Housewives.

Det var NOG så denna NYA TRADITION från början ...uppstod....DH + B& J...♥

Vad gör du denna Tisdagkväll den 19 Maj 2009?

Update 22:27: Hur dog Edie? Jag missade ju såklart både början av DH och förra veckan!
Damn! Någon vänlig själ som vill ge en liten resumé?!
11 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

Haha sött. Jag skulle gissa att min sambo gärna också hade haft ben&jerry-glass för jag tror att han gillar den - men jag äter ju inte glass så det blir inget av. Chipskväll istället kanske :D

Ellinor

Jag chansar på att "brownien" är din.

En väldigt fin tradition ni infört tycker jag. Om jag någon gång kommer och hälsar på er så blir det en tisdagskväll ;)

Kram

Niklas Eriksson

Är den där glassen så god så att det motiverar priset? Vad jag gör i kväll... Tittar på TV3s "sjukhuset" på webben. Sen blir det nog några avsnitt av serien "Without A Trace" på DVD. Sen blir det nog sängläge känns det som. Har trilskas med en server som inte ville som jag, så det blir skönt att få vila.



Ha en bra kväll och kom i håg att vara rädd om dig Hannah!



/Mvh Niklas

delinda

hahaha ja det är en sann tradition, smällde i mig en Chunkey Monkey =) massa kramar

Lotta

Har precis mumsat i mig en skål med baked alaska så gott. Edie körde in i en el stolpe och blev elektrifierad när hon klev ur bilen och trampade i en vattenpöl

HannahSthlm

Lotta: Men då skulle ju du & mina killar kunna ha ben & Jerry's-kvällar ihop..de är ju helt insöade på just Baked Alaska!:) Tack för infon om Edie,visst väl att någon satt inne med den:) Stor Kram!

HannahSthlm

Lotta: Blev nog lite norrländskt från mig ovan..visst väl....hmm..visste väl menade jag;)! Tack igen!



Niklas: Jadå. Den är värd var enda krona. Godaste glassen ever,det gäller bara att hitta sin smak!

Cheeseckae Brownie är inte min nuvarande favorit men helt ok. Ku med lite variation. Jag gillar de B & J's som inte är för söta annars..Hoppas du haft en bra afton:D!

Johanna - MyShoebox.se

Åh, Ben&Jerrys är ju såååå gott!

Vilken mysig tradition :)

Daniel

Glass i stora lass hör ju tisdagen till, och måndag.. och söndag och fredag.



Ikväll ska jag oxå slafsa i mej!

Att ha det gott

Jag har inte testat någon Ben&Jerrys ännu

Camilla

Åh så gott! Ha en toppen kväll, kanske det blev lite över så du kan äta ikväll också :)