En ny Tisdag...och en tänkvärd video!

Godmorgon raringar!

Jag är dödstrött idag. Jag satt uppe igår och försökte författa ett utkast till en sak men kom ingen vart.
Ska ge mig på det nu igen. En latte till bara med dubbel espresso...

Jag återkommer efter lunch med en ny tävling och vinnaren av Pink Lemonade.

Som lite av en "abassadeur" för Rädda Mammorna-kampanjen så har jag märkt att jag nästan tänker på denna kampanj och dessa mammor,dygnet runt.

Jag vill verkligen inte maniskt uppmana er att skänka pengar!
Det känns "inte jag",men eftersom detta är för en så viktig sak så fortsätter jag.
Detta är otroligt VIKTIGT!
Tänk att för enbart 35 kronor kan dessa mammor och barn få 100 LITER RENT VATTEN ,vet ni hur många som kan överleva på det?!

Ta en titt på denna video och spana in mitt inlägg under detta tills vi hörs nästa gång.

 

Denna video är inte ny,men fortfarande mer än högaktuell.

Snälla! Din 5-krona kan göra skillnad på sikt!

(Många bäckar små,leder tillslut till en å...)

Hjälp oss att hjälpa!


Kram och Trevlig Tisdag!♥
4 kommentarer
Ellinor

Ska bli spännande att ta del av ditt författarskap ;)

Hoppas du får en riktigt härlig tisdag.

Kram

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Ellinor: Tack sötis!Detta är dock inte så spännande för er då det är ett reklam-material jag författar just nu;)! (men jag hoppas ni kan ta del av något annat projekt jag skriver på längre fram:)



Ha en jättefin Tisdag du med! Kramar.

Helena

Godmorgon! Visst måste man hjälpas åt!Hoppas att du får en bra dag!

Em

Jag gillar vad du gör och hur mycket du engagerar dig. Det är riktigt bra!!