Besök på Sandeva...

Nu är Elliott och jag hemma och mellanlandar.
Ska packa lite picnic till oss,nåja..åtminstone festisar.
Vi är inte riktigt "picninc-typen" här.Mer "fika på café"-typen. Tyvärr!
(Vi måste TRÄNA oss av med den ovanan)
Sedan ska vi UT och sola..och leka,såklart!



Förmiddagen har vi spenderat på Salong Sandeva.
Mitt emot Vasaparken, på Odengatan 80.
Kika gärna in deras website. Du kan boka tid,dygnet runt online,supersmidigt!


Sandra är bara bäst!
Hon tror att det bor en blivande PRESSFOTOGRAF i min yngsta son.
(jag är beredd att hålla med.)
Han lyckades ta ungefär 30 bilder med min systemkamera när vi var där.
Här nedan följer ett axplock av Elliott's bilder:


Måste skynda mig. Men bloggdatorn följer med i Bay'sen under dagen.
Praktiskt att kunna fixa lite grejer när man är ute;)

Ciao!♥
5 kommentarer
Niklas Eriksson

Låter underbart med picknink i det fria!

Skall ni titta på Stockhom maraton kanske?



Ha det bra och kom ihåg att vara rädd om dig Hannah.

/Mvh Niklas

Camilla

Åh tack söta du för schampot! Jag är jätte glad :) Igår fanns det en avi här hemma och jag funderade och funderade vad det kunde vara, vilken fin överraskning



Håret ser ut att ha blivit jätte fint (fast det var det ju redan innan). Visst är det skönt att sitta hos frisören och bli ompysslad! Fina kort din son har tagit, han ska nog fortsätta med det där



Kram

Linda

Visst är det härligt med värme och picninc. Hoppas ni har det bra:) Kramar.

Kashaya

Tack, ser framemot att få den.=) Ska bli spännande att känna hur den luktar.

Ellinor

Jag ansluter mig till er och kan inte annat än att beundra lillgrabbens talang med kameran. Jätte fina bilder!