Beskriv problemet! Tack!

Jag har fått telefonsamtal (mamma står för samtalet) och mejl (ej mamma)om att vissa inte kan se bannern för Röda Korstet och därför inte skänka pengar genom den?
Nu skriver ni som tävlar i kommentaren under på tävlingen att "allt ser rörigt ut på bloggen" .
I min webbläsare ser det inte alls konsigt ut....större text med fetstil på bokstäverna men inte "konstigt".

Detta måste vi ju lösa!
VIKTIGA SAKER!

Snabbfråga nummer 1:
Vilken reklam ser DU på min blogg?
Ser DU min VIKTIGA BANNER för Röda Korset och Rädda Mammorna till vänster?

Snabbfråga nummer 2:
Hur ser inlägget under detta ut i din webbläsare?
Normalt med lite större bokstäver(fetstil i) eller helt rörigt med text och reklam kors och tvärs?

Tack om du tog dig en minut att svara!♥
5 kommentarer
evamar - tävlingsblogg

1. Japp, jag ser Röda korset om jag bläddrar ner lite. Ovanför den ser jag Veckorevyn/VIP och din profilbild.



2. Rörigt med text som står på bilden och texten fortsätter också så den överlappar inlägget under den.



PS. Fick rakhyveln igår med posten. Tack, tack! Ska testa den idag.

Emma says style, love & rock and roll.

1. Jag ser röda korset annonsen till vänster!

2. Det är superrörigt, text ovanför reklam. Helt galet!



(Jag har firefox som webbläsare)

Hanna

Jag ser bannern till vänster (röda korset), men förra inlägget är en enda röra. Bilden på cremen du lottar ut ligger över texten, och reklambannern likaså. Överlappar inlägget under också. (har har internet explorer)

finaste

1. Jag ser bannern



2. Inlägget under ligger alltihopa ovanpåvarandra..



har IE 7.0

Niklas Eriksson

På fråga 1. Jag ser följande annonser: Röda korset, parfym.se, allt om linser, Sid Sally och Visa

På fråga 2. Inlägget under detta inlägg ser nu helt ok ut. Men tidigare idag såg det helknäppt ut.

Jag kör IE 8, FF 3 samt Opera 10. Datorerna kör Windows Vista.



Ha en bra dag och var rädd om dig Hannah!

/Niklas